AndroidHealthClinic

toch ook maar een vraagje

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
2
zou je aan riods gaan moet je dan zowiezo gedurende die periode zeker alle traingen kunnen doen en voldoende rust hebben en geen stress?

dus

je moet alle traingen zeker kunnen volgen

je moet voldoende slaap hebben

je moet geen stress hebben en lange dagen werken!

of is dit niet noodzakelijk?
of dus juist wel en kun je hier niet aan voldoen moet je het dan dus niet doen?

of stel ik nu heel domme vragen?

Dit is al heel juist...ook moet je een goed voedingsschemavolgen...dit nl.het grootste anabool...zonder goede voeding = geen spiermassa

als die 3 dingen perfect zijn dan mag je eens overwegen van mij om eraan te beginne...wat zijn je stats?

Zo-zo marky,durf je wel? Ik zal eerst je laatste vraag beantwoorden.
Markywannabee zei:
of stel ik nu heel domme vragen?
Domme vragen bestaan niet, het gaat om degene die ze stelt.
Markywannabee zei:
zou je aan riods gaan moet je dan zowiezo gedurende die periode zeker alle traingen kunnen doen en voldoende rust hebben en geen stress?

dus

je moet geen stress hebben en lange dagen werken!

of is dit niet noodzakelijk?
of dus juist wel en kun je hier niet aan voldoen moet je het dan dus niet doen?
Met roids is het even belangrijk om alles goed te doen als zonder. Laat je hier en daar een steekje vallen, dan mis je progressie. Wanneer je aan de roids zit is dit gewoon zonde van je geld, de klap die je je lichaam toebrengt en de tijd die je sociale leven,werk,vriendin etc. inlevert voor jouw spieren.
Als je dan tóch kuurt moet je er het beste uithalen, dat is het hele idee erachter.

Maar post eens het schema dat je voor ogen hebt, dan kunnen ze je er hier mee helpen!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens!

maar ik hoef hier niet veel meer op in te gaan!

wat ik moet doen is duidelijk!

tenzij ik mijn baan opzeg en een 9-5 baan ga leiden heeft het voor mij geen zin om dit te gaan doen!
het is nu al moeilijk het goed te doen! zoals D. al zegt "Met roids is het even belangrijk om alles goed te doen als zonder"
Dus als ik dat nog niet eens op een rijtje kan krijgen! dan zou het wel heel erg dom zijn....

Markywannabee zei:
Bedankt jongens!

tenzij ik mijn baan opzeg en een 9-5 baan ga leiden heeft het voor mij geen zin om dit te gaan doen!
het is nu al moeilijk het goed te doen! zoals D. al zegt "Met roids is het even belangrijk om alles goed te doen als zonder"
Dus als ik dat nog niet eens op een rijtje kan krijgen! dan zou het wel heel erg dom zijn....

Je bent niet de domste zo te merken :)

Verstandige keuze.

Normaal kijk ik niet in deze sectie maar toen ik zag dat jij een topic had geopend kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen???:D

Markywannabee zei:
Bedankt jongens!

Desondanks denk ik dat jij veel baat bij aas zou hebben, "markywannabee"

Denk dat Marky nu nog geen baat zal hebben bij AAS.

Eerst eens wat trainingsjaren maken. :)

MrJ zei:
Denk dat Marky nu nog geen baat zal hebben bij AAS.

Eerst eens wat trainingsjaren maken. :)
ja jij hebt me gezien op de dbb bbq! mmm ben ik dan zo smal?:o of zeg je het in het algemeen

Dit is me kans...

Ey marky.. Ooit wel eens van ryubolic gehoord ? heb veel tevreden klanten hier op het forum :D

Markywannabee zei:
zou je dat eens kunnen motiveren D.?
Een toename in kracht en massa, meer dan dat nu het geval is.
Bovendien gaan er stemmen op dat het tevens op andere gebieden wenselijk is, daar kunnen ze je in de verenigde arabische emiraten meer over vertellen.

D. zei:
Een toename in kracht en massa, meer dan dat nu het geval is.
Bovendien gaan er stemmen op dat het tevens op andere gebieden wenselijk is, daar kunnen ze je in de verenigde arabische emiraten meer over vertellen.
verklaar u nader! "verenigde arabische emiraten "??

Markywannabee zei:
ja jij hebt me gezien op de dbb bbq! mmm ben ik dan zo smal?:o of zeg je het in het algemeen

Concluderend uit je trainingsjaren en je fysiek kom ik tot de aanbeveling dat AAS nu niets voor jou zijn.

O ja, heren houden we het ontopic?

Dit is een serieus topic in een serieus subforum, dit staat dus niet in de Chat sectie. :)

MrJ zei:
Concluderend uit je trainingsjaren en je fysiek kom ik tot de aanbeveling dat AAS nu niets voor jou zijn.
hoeveel jaren heb jij getrained voordat jjij begon! en hoeveel van die jaren trainde je ook echt serieus kwa schema etc

Meer dan 3 maanden iig. :o

Maar voel je niet aangevallen, het is gewoon zoals ik het zie.

Marky als ik jou was zou ik me eerst gaan richten op je voeding ,training en rust.
Als je hier niet aan kan voldoen moet je lekker in het Gare Hanenhok e.d blijven;)

MrJ zei:
Meer dan 3 maanden iig. :o

Maar voel je niet aangevallen, het is gewoon zoals ik het zie.
tja mijn zelf vertrouwen is nu wel helemaal de grond in gedrukt!

jij hebt me gezien op de bbq en krijg ik te horen "op basis van je fysiek"

balen !!:(

maar ik train al 10 jaar! alleen niet aan 1 stuk zitten ook jaren tussen dat het op erg laag pitje kwam te staan! en nooit met trainings schema! . Ik ging altijd naar de gym en deed waar ik zin in had!

dus tja! je zou kunnen zeggen dat zijn 10 jaar weggegooid of je kan zeggen dat zijn bij elkaar toch paar jaren effectief training bij elkaar!

tja en ahum ik train al wel wat langer serieus nu! dan die 3 maanden:D dat ik op dbb zit! ;) ( jij begrijpt me wel mrj )

Terug
Naar boven