MuscleMeat

toch ook maar een vraagje

• Topic Starter Topic Starter
Infinity zei:
Marky als ik jou was zou ik me eerst gaan richten op je voeding ,training en rust.
Als je hier niet aan kan voldoen moet je lekker in het Gare Hanenhok e.d blijven;)
voeding heb ik heel mooi excel sheet voor van hier op de site erg mooi!

training kijk in mijn log ( staal zoals gewoonlijk wel weer veel geouwehoer tussen :( )

en die rust! tja! kijk zo nu en dan rond voor ander werk

Was jij niet degene die destijds van de oxys zat te snoepen?

Feit blijft dat je eerst een tijdje alles echt goed voor elkaar moet hebben voordat je over a.s na moet gaan denken.

Máár......het zou je niet misstaan.:D

Markywannabee zei:
tja mijn zelf vertrouwen is nu wel helemaal de grond in gedrukt!

jij hebt me gezien op de bbq en krijg ik te horen "op basis van je fysiek"

balen !!:(

maar ik train al 10 jaar! alleen niet aan 1 stuk zitten ook jaren tussen dat het op erg laag pitje kwam te staan! en nooit met trainings schema! . Ik ging altijd naar de gym en deed waar ik zin in had!

dus tja! je zou kunnen zeggen dat zijn 10 jaar weggegooid of je kan zeggen dat zijn bij elkaar toch paar jaren effectief training bij elkaar!

tja en ahum ik train al wel wat langer serieus nu! dan die 3 maanden:D dat ik op dbb zit! ;) ( jij begrijpt me wel mrj )
ach ja marky, je bent hier toch een competitive bodybuilder, dat is toch ook iets:P

Markywannabee zei:
maar ik train al 10 jaar! alleen niet aan 1 stuk zitten ook jaren tussen dat het op erg laag pitje kwam te staan! en nooit met trainings schema! . Ik ging altijd naar de gym en deed waar ik zin in had!

dus tja! je zou kunnen zeggen dat zijn 10 jaar weggegooid of je kan zeggen dat zijn bij elkaar toch paar jaren effectief training bij elkaar!

Die 10 jaar zijn niet weggegooid maar ook zeker niet in zoverre benut dat je kan spreken van een aantal effectieve trainingsjaren als je het bij elkaar optelt.

MrJ zei:
Die 10 jaar zijn niet weggegooid maar ook zeker niet in zoverre benut dat je kan spreken van een aantal effectieve trainingsjaren als je het bij elkaar optelt.
tja lekker duidelijk!
10 jaar niet weggegooi maar het zijn geen effectieve traingns jaren........???

Niet effectief in de zin dat je echt iets hebt opgebouwd, maar je hebt wel trainingservaring. Trainingservaring is ook belangrijk, ook al moet je natuurlijk nu wel doorhebben wat goed werkt of niet.

Markywannabee zei:
tja lekker duidelijk!
10 jaar niet weggegooi maar het zijn geen effectieve traingns jaren........???

Sorry kerel, als je 10 jaar traint mag je toch echt een betere basis verwachten.

Als je dat niet hebt zullen AAS je niet helpen, focus je eerst eens op je voeding en training.

Hoe oud ben je marky? Toch al 21+ neem ik aan???

MrJ zei:
Sorry kerel, als je 10 jaar traint mag je toch echt een betere basis verwachten.

Als je dat niet hebt zullen AAS je niet helpen, focus je eerst eens op je voeding en training.
best stom eigenlijk!
ben het afgelopen jaar wat beter bezig en op voeding aan het letten etc!
en nu merken mensen in mijn omgeving op dat ik er gespierder en breder uit zie!
Er zijn er zelfs die de vraag stelde of ik wat gebruikte??:eek: :o

Toch zijn die opmerkingen nu de zomer voorbij is en ik weer een trui aan heb voorbij!:D
wat strakke tshirts al niet teweeg kunnen brengen:cool:

Markywannabee zei:
best stom eigenlijk!
ben het afgelopen jaar wat beter bezig en op voeding aan het letten etc!
en nu merken mensen in mijn omgeving op dat ik er gespierder en breder uit zie!
Er zijn er zelfs die de vraag stelde of ik wat gebruikte??:eek: :o

Toch zijn die opmerkingen nu de zomer voorbij is en ik weer een trui aan heb voorbij!:D
wat strakke tshirts al niet teweeg kunnen brengen:cool:

BEAST:p kerel dat je 3maaden seriues met voeding bezig bent is gewoon te kort. en zo te horen is je fysiek ook niet geweldig dus neem lekker crea

:eek:
punani zei:
BEAST:p kerel dat je 3maaden seriues met voeding bezig bent is gewoon te kort. en zo te horen is je fysiek ook niet geweldig dus neem lekker crea
:eek: en nog bedankt!:(

crea heb ik staan hoor heb ik in het verleden al eens van gesnoept!:D

niet lullig bedoeld hoor kerel. maar is zonde om kg's te gainen die je niet kan vast houden of niet.grts

Als je voeding en training nu al verre van optimaal is zal je niet veel winnen en het al helemaal niet naderhand vasthouden. :)

ja precies dus kan ik beter lekker doorgaan en gaande weg verbeteren!

ik ben zowiezo van mening ( en dat is mijn persoonlijke dus niet gelijk neg op inspringen ) dat iets wat je snel gained ook snel verliest!

MrJ zei:
Als je voeding en training nu al verre van optimaal is zal je niet veel winnen en het al helemaal niet naderhand vasthouden. :)
ikzelf ben ook veel te snel gaan kuren en mijn voeding is ook niet optimaal en trainen kan ook beter, maar toch ben ik van 60 kilo naar 86 kilo gegaan in anderhalf jaar tijd en op het moment eet ik maar 3 keer per dag en train maar 2 keer per week en blijf gewoon 81 kilo wegen zonder kuur.

Terug
Naar boven