The Rider
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
Ja maar het verschil tussen jou en mij is dat jij aan het bulken bent en ik simpelweg op basisbehoefte probeer te eten. Dit wil zeggen dat als ik zou gaan willen bulken ik daar nog is +200 tot +500 kcal bij moet doen. Echter heb ik dus al de toename in centimeters bij buik/heupen als ik op 2900kcal zit. Dit wat dus 300kcal onder mijn basisbehoefte van 3200 is (volgens berekeningen) op het moment doe ik 3000-3200 kcal en zal is kijken hoe dat gaat.
ook is er een verschil van begin punt. Ik lees dat jij zegt "had zieke abs" maar als je startpunt al 17% is dan kun je minder makkelijk zeggen van: "die paar centimers bij buik is niet zo erg" aangezien ik dus al een buikje/heupen heb.
Jij bent ook aan het bulken!!!!! Als je behoorlijk vet aan het aanzetten bent rond je middel eet je meer als je nodig hebt! Nogmaals, kijk wat minder naar die cijfers en kijk naar je lichaam. Als je op onderhoud zou eten, zou je buik ook niet groter worden.
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
Of je lichaam is voorgeprogrammeerd om eerder vet weg te zetten.
Uit studies blijkt bijvoorbeeld dat als je moeder net iets weinig eet terwijl ze zwanger is, dat het kind voorgeprogrammeerd wordt om te leven in omstandigheden waar weinig voedsel is. Dwz: eerder reserves aanleggen in de vorm van vet om je overlevingskansen te vergroten. Prachtig spul die hersenen

Elke berekening die ik doe zegt dat ik hoger in kcal moet gaan zitten vandaar dat ik me afvroeg of het toename in cm niet komt omdat ik van een lager kcal afkom en mijn lichaam moet 'wennen' of iets dergelijks. Op het moment zit ik dus op 3000-3200 zal dit een weekje aanhouden en dan meten of ik centimers aankom bij buik/heupen. Ik train hard! maar helaas is dat niet het enige wil je resultaten behalen moet je voeding op orde zijn.