Fitness Seller

Holleeder komt vrij: geen vervolging voor betrokkenheid liquidaties

Bezoekers in dit topic

Ja heerlijk leven bijna de helft van je leven in de bajes en ook nog in de EBI.:(

Maar heeft natuurlijk wel eventjes met zijn vespa scootertje door Adam kunnen crossen.

Dat zeg ik toch niet :rolleyes:

Ik zeg alleen dat hij als 1 van de weinigen nog in leven is. Cor van Hout, Mieremet, Klepper etc. zijn allemaal dood.
 
Dat zeg ik toch niet :rolleyes:

Ik zeg alleen dat hij als 1 van de weinigen nog in leven is. Cor van Hout, Mieremet, Klepper etc. zijn allemaal dood.

Eindbaas ben je als je elke dag wakker wordt in een zonnig land met een 18 jarig kippetje naast je die ff aan je lul gaat trekken en een vinger in je kont stopt. Daarna even in de zee wat baantjes gaat trekken om vervolgens aan je zeer uitgebreide ontbijt te beginnen.
 
Een eindbaas heeft toch geen vinger in de kont.
 
'Holleeder vrijdag vrijgelaten'

AMSTERDAM - Willem Holleeder wordt vrijdag vrijgelaten. Dat melden bronnen bij politie en justitie.

Na zes jaar achter de tralies heeft de topcrimineel twee derde van zijn straf voor het afpersen van vastgoedhandelaren erop zitten.

Volgens de krant heeft justitie veiligheidsmaatregelen genomen om te voorkomen dat Holleeder direct slachtoffer wordt van een aanslag.

Hij wordt in een geblindeerde auto de gevangenis uitgereden en vervolgens op een nog geheime plek afgezet. Daar wordt hij opgevangen door bekenden.

In stilte

Justitie heeft de vrijlating van Holleeder in alle stilte voorbereid om te voorkomen dat hij als 'volksheld' wordt onthaald.

Het Openbaar Ministerie blijft hem in de gaten houden omdat nog wordt onderzocht of hij bij meerdere liquidaties is betrokken. Tot nu toe wordt hij daar niet voor vervolgd.

Bron;
http://www.nu.nl/binnenland/2725424/holleeder-vrijdag-vrijgelaten.html
 
Ok, maare volksheld? Hoezo? omdat hij in een film voorkomt :roflol:
 
'Holleeder vrijdag vrijgelaten'

AMSTERDAM - Willem Holleeder wordt vrijdag vrijgelaten. Dat melden bronnen bij politie en justitie.

Na zes jaar achter de tralies heeft de topcrimineel twee derde van zijn straf voor het afpersen van vastgoedhandelaren erop zitten.

Volgens de krant heeft justitie veiligheidsmaatregelen genomen om te voorkomen dat Holleeder direct slachtoffer wordt van een aanslag.

Hij wordt in een geblindeerde auto de gevangenis uitgereden en vervolgens op een nog geheime plek afgezet. Daar wordt hij opgevangen door bekenden.

In stilte

Justitie heeft de vrijlating van Holleeder in alle stilte voorbereid om te voorkomen dat hij als 'volksheld' wordt onthaald.

Het Openbaar Ministerie blijft hem in de gaten houden omdat nog wordt onderzocht of hij bij meerdere liquidaties is betrokken. Tot nu toe wordt hij daar niet voor vervolgd.

Bron;
http://www.nu.nl/binnenland/2725424/holleeder-vrijdag-vrijgelaten.html

Hij gaat dus níet in een geblindeerde auto vervoerd worden :p

Ben benieuwd of mensen het ook echt op hem gemunt hebben.
 
Als die zich nu gedeisd houd en voorzichtig van zijn criminele geld geniet hoeft die zich voor jusitie waarschijnlijk geen zorgen te maken.

Lekker naar het buiteland gaan, en veel reizen.
 
Eindbaas ben je als je elke dag wakker wordt in een zonnig land met een 18 jarig kippetje naast je die ff aan je lul gaat trekken en een vinger in je kont stopt. Daarna even in de zee wat baantjes gaat trekken om vervolgens aan je zeer uitgebreide ontbijt te beginnen.

qfft!!! :)
 
Als die zich nu gedeisd houd en voorzichtig van zijn criminele geld geniet hoeft die zich voor jusitie waarschijnlijk geen zorgen te maken.

Lekker naar het buiteland gaan, en veel reizen.

Je stapt niet zomaar uit een dergelijk circuit, vraag me das af of hij blij zal zijn ;) .
 
Hij heeft ook een zwakke gezondheid voorlopig zal reizen lastig zijn.
 
yeey zag hem net rijden door de binnenstad op zen vespa.

















ps: oownee dat was 1 van de 203123miljoen sletjes die op hem willen lijken met die k*t vespa's
 
Je stapt niet zomaar uit een dergelijk circuit, vraag me das af of hij blij zal zijn ;) .

Waaruit maak jij op dat ik beweer dat dit wel zo is? ???
Als er genoeg bewijs was tegen Holleeder was hij allang vervolgd, het feit dat dit niet gebeurd is betekent waarschijnlijk ook dat dit niet meer zal gebeuren.
OM heeft immers tijd genoeg gehad.
 
Er is ook niemand die wil getuigen tegen Holleeder.
 
Op vieze peter na dan.
 
In DWDD heeft Peter R. De Vries de eerste foto's van Holleeder vrij.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat Peter R de Vries nog leeft kan ik ook niet begrijpen.
 
Back
Naar boven