Fitness Seller

Holleeder komt vrij: geen vervolging voor betrokkenheid liquidaties

Bezoekers in dit topic

Met een trauma en Doderer een nog veel groter trauma dat de rest van zijn leven verpest heeft.

Ik snap ook wel wat je bedoelt, logisch ook, het is geen goede man. Maar ik vind dat een pedofiel of een verkrachter veel eerder de kogel mag krijgen, en dat meen ik serieus.
 
uiteindelijk zal ie ook sterven, bloedend op straat. maarja, das het leven waarvoor ie koos
If you live by the sword, you die by the sword.
 
Hoezo? Hij pakt toch geen onschuldigen aan? Boontje komt om zn loontje.

Ik vind het een eindbaas, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.


Dus mensen die geen zakendoen volgens de letter van de wet mogen afgeperst worden en daarna als een straathond worden neergemaaid. O ja natuurlijk elke crimineel is een moordenaar en heeeeeel slecht:o.

En hij is helemaal geen eindbaas.
 
Dus mensen die geen zakendoen volgens de letter van de wet mogen afgeperst worden en daarna als een straathond worden neergemaaid. O ja natuurlijk elke crimineel is een moordenaar en heeeeeel slecht:o.

En hij is helemaal geen eindbaas.

Tja, zoals ik al zei, dan moet je je maar niet inlaten met criminelen.

Niet zo onschuldig dus als een kind of een vrouw wat zomaar wordt verkracht.
 
Tja, zoals ik al zei, dan moet je je maar niet inlaten met criminelen.

Niet zo onschuldig dus als een kind of een vrouw wat zomaar wordt verkracht.

Jij bent wel heel erg goed in bagatelliseren althans dat denk je.
Blijf oefenen.
 
Is gewoon goed gespeld alleen weet jij dus niet hoe je het moet spellen. Dus faal numero II :roflol:

Waar staat er dan dat ik denk dat je het fout gespeld hebt?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 20:09 ----------

Gaat ie me PM'en :roflol:

Alsof ik het anders niet teruggevonden zou hebben.
Get real nerd.
 
Anyway ik hoop dat iemand eens een keer een gun tegen je hoofd zet en jou gaat bedreigen als je eens wat stiekem doet. Niet vergeten om elastiekjes om je enkels te doen.
 
Anyway ik hoop dat iemand eens een keer een gun tegen je hoofd zet en jou gaat bedreigen als je eens wat stiekem doet. Niet vergeten om elastiekjes om je enkels te doen.

Er is wel een verschil tussen iets stiekems doen en witwaspraktijken met de grootste criminelen, helaas pindakaas als je dan op ten duur onder de grond ligt. Dat zijn de risico's van een onderwereldfiguur uithangen of er zaken mee doen. Als die risico's er niet waren dan was iedereen een onderwereldfiguur geweest bij wijze van.
 
Er is wel een verschil tussen iets stiekems doen en witwaspraktijken met de grootste criminelen, helaas pindakaas als je dan op ten duur onder de grond ligt. Dat zijn de risico's van een onderwereldfiguur uithangen of er zaken mee doen. Als die risico's er niet waren dan was iedereen een onderwereldfiguur geweest bij wijze van.

Houtman om als voorbeeld te nemen heeft nog nooit met Holleeder samen gewerkt hij werd gewoon afgeperst gast.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 20:21 ----------

En toen hij niet meer wilde betalen stonden er twee doorgesnoven jochies met machinegeweren voor zijn deur,
 
Houtman om als voorbeeld te nemen heeft nog nooit met Holleeder samen gewerkt hij werd gewoon afgeperst gast.

Kees Houtman bedoel je?

Cornelis Dirk (Kees/Cees) Houtman (Amsterdam, 2 november 1959 – aldaar, 2 november 2005) was een Nederlands crimineel en vastgoedhandelaar. Hij werd, nota bene op zijn verjaardag, geliquideerd op dezelfde dag dat in Thailand John Mieremet werd geliquideerd.

Houtman, in het milieu bekend als Kees Koffie of "Woody", was in de jaren tachtig hoofd van wat destijds de Kinkerbuurtbende of De Denkers werd genoemd, met John Mieremet, Sam Klepper en George van Kleef. Deze bende onderhield contacten met Charles (Sjarrel) Zwolsman. Later begaf Houtman zich in het vastgoed om winsten uit de import van hasj wit te wassen. Hij werd op 45-jarige leeftijd voor zijn woning in Osdorp neergeschoten. Houtman wist zijn woning nog in te vluchten, waar hij, na verwoede reanimatie pogingen van zijn vrouw, overleed. Hij werd begraven op begraafplaats Westerveld in Velsen.

Zijn liquidatie zou verband houden met onenigheid over het in Amsterdam-Noord investeren van drugsgeld van Michael Vane, een collega van Klepper en Mieremet die in 1993 werd gevonden in een in brand gestoken auto in recreatiegebied Spaarnwoude. Volgens een anonieme getuige zou Houtman voor ten minste een miljoen euro zijn afgeperst door Willem Holleeder.

In het jaar 2007 blijkt dat justitie een deal heeft gesloten met Peter La Serpe. Hij verklaart Houtman te hebben neergeschoten, dat zou hij samen met Jesse Remmers gedaan hebben. De liquidatie van Kees Houtman wordt in het liquidatieproces behandeld.

Bron: wiki
 
Ja Houtman. Maar dan komen wij weer bij dezelfde discussie, dus jij vindt het rechtvaardig als iemand die oneerlijk zijn geld heeft verdiend kan worden afgeperst en afgeslacht als een lammetje als hij niet meewerkt.

Oneens dus. Maar blijkbaar verschillen wij van mening dat kan natuurlijk.
 
Ja Houtman. Maar dan komen wij weer bij dezelfde discussie, dus jij vindt het rechtvaardig als iemand die oneerlijk zijn geld heeft verdiend kan wordt afgeperst en afgeslacht als een lammetje als hij niet meewerkt.

Oneens dus. Maar blijkbaar verschillen wij van mening dat kan natuurlijk.

Ik heb nergens gezegd dat het rechtvaardig is, maar dat is die wereld, als je je ermee inlaat dan zijn dat de consequenties.

Een onschuldig kind dat door een pedofiel misbruikt wordt vind ik vele malen erger.
 
En Holleeder een eindbaas noemen is natuurlijk of troll of echt heel simpel.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 20:26 ----------

Ik heb nergens gezegd dat het rechtvaardig is, maar dat is die wereld, als je je ermee inlaat dan zijn dat de consequenties.

Een onschuldig kind dat door een pedofiel misbruikt wordt vind ik vele malen erger.


Ga je weer ....................zal het woord dit keer niet gebruiken speciaal voor jou:D. Maar dat is natuurlijk een slechte vergelijking.
 
Risico van een schurk imo.
In een wereld waar het recht van de sterkste geld is voor moraal en normen en waarden geen plaats.
 
En Holleeder een eindbaas noemen is natuurlijk of troll of echt heel simpel.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 20:26 ----------




Ga je weer ....................zal het woord dit keer niet gebruiken speciaal voor jou:D. Maar dat is natuurlijk een slechte vergelijking.

Ach Gut, de alles wetende zwaar gevaarlijke kickbokser Alphabet heeft hier ook weer een mening?:D Hoi!
 
En Holleeder een eindbaas noemen is natuurlijk of troll of echt heel simpel.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 20:26 ----------




Ga je weer ....................zal het woord dit keer niet gebruiken speciaal voor jou:D. Maar dat is natuurlijk een slechte vergelijking.

Tuurlijk is Holleeder een eindbaas, hij leeft toch nog als 1 van de weinigen van de oude garde? ;)
 
Tuurlijk is Holleeder een eindbaas, hij leeft toch nog als 1 van de weinigen van de oude garde? ;)

Ja heerlijk leven bijna de helft van je leven in de bajes en ook nog in de EBI.:(

Maar hij heeft natuurlijk wel eventjes met zijn vespa scootertje door Adam kunnen crossen.
 
Back
Naar boven