MuscleMeat

toestel/toebehoren voor thuis

Tom A

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Ik zoek iets goed om hier thuis te kunnen trainen dat niet te veel plaats inneemt want ik heb echt amper plaats op men kamer.

ik speel rugby, dus ik wil wel sterker worden, maar ik wil mijn snelheid en reacties niet verliezen. ik heb al een halfjaar gefitnessed, maar ik vind dit eigelijk te duur, en dus wil ik iets voor thuis.
ik had iets praktisch gezien, een fitness cube, is dit iets goed? want die neemt helemaal niet veel plaats in in men kamer.
of kan ik thuis ook veel doen met gewoon enkele halters en een bankje?

ik ben op dit moment niet extreem gespierd, ik zie er wel gespierder uit, maar vind dat ik aan kracht niet zo veel heb gewonnen.

Ik ben op dit moment 18 jaar, ben ongeveer 1m78 groot en weeg ongeveer 78 kg. IK heb ook een foto van mezelf bijgevoegd(rechts). ik wil liever niet te veel meer bijkomen omdat ik dit al meer als genoeg vind. En op mijn eten letten kan ik niet, als ik honger heb moet ik iets kunnen eten, en dit is zeker niet altijd iets gezonds:)

Dus mijn vraag is ofdat ik met de fitness cube verder kan ofdat ik iets anders beter kan aanschaffen.

En weten jullie ook wat oefeningetjes om mijn onderste buikspieren strakker te maken?ik wil ook zo die lijn erin krijgen als op bjigevoegde afbeelding(links).

Ik hoop en denk wel dat er mensen zijn die mij hier verder kunnen helpen:)

sixpackwasbord.jpg - 16884

DSC00600.jpg - 16885

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dit zijn de foto's dus, om een of andere reden kome ze niet bij mij eerste post

sixpackwasbord.jpg - 16886

DSC00600.jpg - 16887

fitness cube is zeeeeever powercage kan niet in je kamer? :D

fottos zijn niet zichtbaar: )

fitness cube... het klinkt al direct erg gay!

ja kan thuis met een bankje + free rack/squat rack en losse gewichten heel veel doen.
maar aan je post te zien ben je niet heel erg gemotiveerd, en wil je niet op je voeding letten, en ook niet aankomen, waarschijnlijk ook niet je benen trainen, en dat is wel nodig, als je het goed wilt doen en echt progressie maken.

(oja die fitness cube is niks ;))

ja kan thuis met een bankje + free rack/squat rack en losse gewichten heel veel doen.
maar aan je post te zien ben je niet heel erg gemotiveerd, en wil je niet op je voeding letten, en ook niet aankomen, waarschijnlijk ook niet je benen trainen, en dat is wel nodig, als je het goed wilt doen en echt progressie maken.

(oja die fitness cube is niks ;))

ik wil gewoon over het algemeen wat steviger worden, ik wel geen kleerkast worden:p
en als ik veel ga aankomen ga ik mijn snelheid verliezen voor de rugby, ik behoor momenteel tot een van de snellere jongens van de ploeg en ik wil dat ook zo houden

nog een poging voor de foto's:)

Dit is mijn foto.

DSC00600.jpg - 16891

en dit is de foto met voorbeeld.

sixpackwasbord.jpg - 16892

Dat zijn geen buikspieren, is gwn een kwestie van laag in vet zitten. :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
ook geweldig dat er weer zo iemand is met zon cirkeltje rond de obliques zo van "dat wil ik ook hebbuhh"

ja sorry hoor, ik ken dr allemaal nie zoveel van, tis daarom dat ik ook vraag hoe ge dit kunt krijge.

en zijn er andere dingen die jullie mij kunnen aanraden om thuis zelf te trainen, die fitness cube zou erg praktisch zijn maar is niet echt iets goed, dus zijn er andere mogelijkheden van ongeveer dat formaat?

ja sorry hoor, ik ken dr allemaal nie zoveel van, tis daarom dat ik ook vraag hoe ge dit kunt krijge.

en zijn er andere dingen die jullie mij kunnen aanraden om thuis zelf te trainen, die fitness cube zou erg praktisch zijn maar is niet echt iets goed, dus zijn er andere mogelijkheden van ongeveer dat formaat?

neen

die fitness cube is iets voor zwangere vrouwen of omatjes...
Of ga naar een gym, of investeer geld in fatsoendelijk materiaal (dumbbells, schijven, barbell, squatrek, bench..)

Hallo ik wil graag een goeie voetballer worden, maar ik wil graag thuis in mijn garage trainen. Een voetbalclub is mij te duur. Ik ga mij zo'n plastieken goal kopen van 1m breed en een halve meter hoog, kan ik daar goed mee oefenen? Ik kan trouwens al redelijk goed lopen dus dat ga ik ook niet meer oefenen.
Denken jullie dat ik volgend jaar bij het nationale team kan spelen?

das hier precies noggal moeilijk om een degelijk antwoord te krijgen hé!
ik vraag gewoon om wat info, ik moet toch weten wat ik ga doen.
ik wil gewoon iets hebben voor thuis omdat ik mezelf wat wil onderhouden, ik wil niet zwaar beginnen trainen.
Ik hoop dat er nu gewoon een paar serieuze antwoorden komen waarmee ik verder kan.

Je zit dan ook op een bodybuildingforum, niet op een forum voor mensen die hun lichaam willen onderhouden met lichte gewichtjes.

Terug
Naar boven