AndroidHealthClinic

toestel/toebehoren voor thuis

• Topic Starter Topic Starter
jullie kennen zowat het meeste van al deze toestellen, jullie zijn toch ook van 0 begonnen, dus jullie hebben ook met kleine gewichtjes gewerkt.

jullie kennen zowat het meeste van al deze toestellen, jullie zijn toch ook van 0 begonnen, dus jullie hebben ook met kleine gewichtjes gewerkt.
het probleem is alleen dat hoe jij het wil aanpakken niet gaat werken en dat je daarom hier niet serieus genomen wordt. Er worden 2 alternatieven aangedragen: sportschool of fatsoenlijke thuisgym kopen. denk dat het eerste beter voor je is. en over groot worden, geloof me dat ga je niet zomaar lukken dus maak je je daar maar geen zorgen om

Inderdaad. Maar niet altijd. Je maakt elke training progressie en elke training moet je dus verzwaren. Barbell = must, dumbbell = variatie.

het probleem is alleen dat hoe jij het wil aanpakken niet gaat werken en dat je daarom hier niet serieus genomen wordt. Er worden 2 alternatieven aangedragen: sportschool of fatsoenlijke thuisgym kopen. denk dat het eerste beter voor je is. en over groot worden, geloof me dat ga je niet zomaar lukken dus maak je je daar maar geen zorgen om

toch leuk voor de paar serieuze reactie's:)
ik ga waarschijnlijk geen tijd hebben om ook nog naar de fitness te gaan, ik ga verder studeren en ik speel rugby en train hiermee ook 2 keer in de week en ik ben leider op de scouts dus daar kruipt allemaal ook veel tijd in.
en ik heb echt geen plaats voor een bench te zetten.
dus enkele losse halters is dan de beste oplossing denk ik?

ik ga waarschijnlijk geen tijd hebben om ook nog naar de fitness te gaan, ik ga verder studeren en ik speel rugby en train hiermee ook 2 keer in de week en ik ben leider op de scouts dus daar kruipt allemaal ook veel tijd in.
nee, dan is er geen oplossing.

met alleen wat losse halters zul je weinig progressie gaan merken, dit werkt redelijk demotiverend en dit met weinig tijd zorgt ervoor dat mensen snel weer stoppen ;).
Als je echt gemotiveerd bent zou ik als ik jou was toch gaan kijken of je geen tijd hebt om naar de gym te gaan. 3x per week naar de sportschool kost je niet eens zo heel veel tijd. daarnaast zijn veel sportscholen 7 dagen per week geopend en dan ook nog eens behoorlijk lang (8-23u bijv)!

met alleen wat losse halters zul je weinig progressie gaan merken, dit werkt redelijk demotiverend en dit met weinig tijd zorgt ervoor dat mensen snel weer stoppen ;).
Als je echt gemotiveerd bent zou ik als ik jou was toch gaan kijken of je geen tijd hebt om naar de gym te gaan. 3x per week naar de sportschool kost je niet eens zo heel veel tijd. daarnaast zijn veel sportscholen 7 dagen per week geopend en dan ook nog eens behoorlijk lang (8-23u bijv)!

ja, maar ik wil eerder onderhouden dan echt breder worden.
en ik weet van mezelf dat ik in het begin geen tijd ga hebben voor fitness, maar na een tijd ga ik mijn schoolwerk verwaarlozen en ga ik buizen halen, en dat is ook niet de bedoeling:)

Als je wil onderhouden wat je al had zonder te trainen, waarom zou je dan ineens moeten trainen om dat te blijven houden?

hallo ik wil graag een goeie voetballer worden, maar ik wil graag thuis in mijn garage trainen. Een voetbalclub is mij te duur. Ik ga mij zo'n plastieken goal kopen van 1m breed en een halve meter hoog, kan ik daar goed mee oefenen? Ik kan trouwens al redelijk goed lopen dus dat ga ik ook niet meer oefenen.
Denken jullie dat ik volgend jaar bij het nationale team kan spelen?

master!

In dat halfjaar zal je geen beest geworden zijn. Waarom onderhouden als je meer spiermassa kan krijgen? Altijd maar verder gaan en sterker/gespierder worden ;)

Terug
Naar boven