MuscleMeat

Tommys BBPL log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
vandaag schouders aangepakt..5 oefeningen van 4sets..gewichten moeten nog omhoog maar daar werk ik aan. schouders krijgen juiste vorm....achterkant is nog matig

zo daarnet wou ik rug en triceps gaan doen of rug buik maar he balleen rug goed aangepakt 5 oefeningen. zou deadlift als 2de doen maar uitgestelt naar 3 oefening en toen waren er 2 jongens een poos met dat ding bezig dus deadlift werd 5de en laatste oefening. 10 * 100
8*130
1*160
1*180 ..kreeg me rug niet goenoeg gestrekt=ongeldig

misschien morgen borst ...anders maandag. helaas wel beetje last gehad van linkerbovenrug door dat gedeadlift ..even in de gaten houden

oh wat heerlijk..ik vreet me helemaal gek maar ben dan ook laatste 4 maanden elke maand 1,25 kilo aangekomen.voor mij is dat erg veel. van 77 naar dikke 83 al.die 85 laat dus niet heel lang op zich wachten hoop ik. pak wel wat op de benen erbij ..daar is genoeg te doen

netjes hoor dude

laatste borst getraind en gister nog schouders + trapezius. ging heel lekker ..en groeigoed. 84.5 schoon aan de haak nu

nieuwe zak whey gehaald ..t*ring hoop geld kwijt maarja heb wel goede hoop dat het een goede whey is...laatste 2 dagen beetej knudde met eten en trainen .druk druk druk maar komt goed

zo 3 dagen verdoet (was 3 dagen in disney) . NU gaan we er weer voor. mijn goal van 85 kilo had ik net bereikt maar zit nu op 84.5 dus moet even door want wil kijken of ik tot 88 a 90 kan komen. wordt goed benen trainen dus om daar massa te pakken en de rest natuurlijk ook hoop ik

3 oefeningen biceps en 3 triceps ...kwa gewichten viel het soms tegen maar ging er helemaal voor...goed gevoel naar huis.

86 a 87 bereikt. 84 a 85 door 1.5 week ziek. nu 85+. wil rond dit gewicht blijven . maybe iets omhoog (op benen valt wel wat te pakken). vandaag 4 oefeningen benen en 2 buik gedaan

vandaag even beetje cardio gedaan. wandelen/hardlopen half uurtje

zometeen ook nog biceps triceps en waarschijnlijk kuiten. gas er op

waarom vermeld je niet WAT en met hoeveel je het gedaan hebt, maakt het toch wat boeiender en handiger voor progressie bijhouden?

haha ja je hebt gelijk maar ben nogal druk en voor mezelf weet ik dat maar ik lees dat idd ook liever

ok laatst was bicep curl stang eindigend met 50kg
daarna biceps met arm over bankie (SCOT?) eindigend met 20..viel tegen
daarna crossover

triceps: uhhh skull cruchers? eindigend met 50
triceps pushdown eindigend met 40

vanavond borst+beetje buik . misschien voor het eerste in 2 jaar tijd weer proberen een repje met 110 te doen met los banken.

los banken
dumbbells
incline bench app
decline bench app
misschien crossover en dan beetje buik

is allemaal nog niet zeker want train vanavond met een maat van me samen...even kijken wat hij wil

k*t hahahaha...net 9 eieren aan de kook gezet . helemaal vergeten. hoorde hier laatste iemand ook over exploderende eieren en moest er maar om lachen. nu maak ik het zelf mee. dacht eerst dat de kat weer flink vervelend bezig was beneden.toen begon het steeds meer te lijken dat er iemand in huis was dus ging naar beneden. ieder x plofte/klapte er wat . nu ligt de helft van het ei op de grond en overal eigenlijk en de rest ook kapot. kan weer nieuwe gaan halen:)

zo vandaag uit me werk even gaan knalluh.
heb rug en schouders gedaan
rug: optrekken
rugmachine (weet even naam niet)
roeien met 1 arm tegelijk op machine
roeien? met dat driehoekje in je handen en naar je buik trekken

schouders: shoulder press met stang
shoulder press met dumbbells
en nog een oefening waar ik naam nie van weet zo:)

rug heb ik alles 4 sets gedaan
schouders alles 3 sets ..was kapot haha

kan helaas woensdag pas weer trainen door carnaval en me werktijden

vandaag wordt het borst kuiten en buik...

goede trainingen kerel!!;)

Wat een k*tlog is dit.:D
Dan kan je evengoed niks bijhouden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven