Fitness Seller

Tommys BBPL log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
wat ik bij moet houden zit in principe in me hoofd
je denkt toch niet dat ik je alles ga voorkauwen willem..zodat jij ermee aan de slag kan gaan :)

thnx ..tis nog redelijk BB achtig al doe ik wel steeds meer de aandacht of de basisoefeningen (deed ik zoiezo al veel) . wil ook graag strongmen trainen maar ben er nog nie aan uit hoe of wat en waar. gister stiekum op me werk gaan leuren met een stalen balk die bedoeld was voor een kraan:D

wat ik bij moet houden zit in principe in me hoofd
je denkt toch niet dat ik je alles ga voorkauwen willem..zodat jij ermee aan de slag kan gaan :)

Haha, ok. Ik was al de hele tijd aan het wachten zodat jij iets zou voorkauwen voor mij. Jij bent inderdaad degene waar ik het meest van kan bijleren hier. Jij bent de enige die een log op deze manier bijhoudt. Wat voor feedback verwacht jij dan van de mensen die dit lezen? Dat ze de hele tijd zeggen dat je goed bezig bent? Want echt diepgaande commentaar moet je niet verwachten.

3 pagina's vol brutale trainingen in ruim een maand tijd en geen spam =Goed bezig toch?

ik verwacht nix:) maar vertel me wat je verwacht te lezen want ik mis alleen wat reps en sets. verder hou ik mijn stats steeds bij mij in de eerste post. maar ik ga wat aan me auto sleutelen en dan trainen dus laterzzzz

Ik verwacht hetzelfde als in elke andere log. Je zegt: "ik mis alleen reps en sets". Dat zijn m.i. de belangrijkste graadmeters om je progressie te beoordelen!

Als je geen behoefte hebt iets te delen ten behoeve van feedback en je trainingen in je hoofd zitten zie ik het punt niet in om een log bij te houden.

benchpress oude record van 4x 110 weer gehaald. ikke blij

5x 110 yeahhh haha

morgen 9.00 trainen...rug 4/5 oefeningen...2/3 triceps 2 buik

pappa geworden...nieuwe gym..bodyline breda helaas moeten verlaten maar op mijn nieuwe gym ook zeker naar mijn zin.

thnx klus. volgend jaar kom je um misschien tegen. komen we naar curacao. hij woog trouwens gelijk 4065 gr dus dat beloofd wat hahaha

zo zal voortaan weer wat vaker op dit forum zijn. heb zojuist een einde gemaakt aan alle auto/tuning forums. kap daarmee . geen zin meer in. ben blij met dir grote en ook nog steeds snelle forum en kan er altijd wle ideeen op doen of nog iets leren. veel offtopic ook maar je kan niet alles hebben DBB forum nr 1 en verder nix

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven