Fitness Seller

tonijn

Door de rijst heen, op mijn brood of eet het gewoon zo op.

Gisteren nog een salade gemaakt van een blikje mais, een blikje tonijn, een paar olijven, wat rode ui in het zuur, een paprika en een dressing van citroensap, mosterd en olijfolie (oh ja en een klein scheutje ketjap).

Helemaal niet verkeerd :)

Koude tonijn ben ik niet echt een fan van. Heb vandaag voor het eerst eens een tonijn-tosti geprobeerd. Gewoon twee boterhammen, 75 gram tonijn ertussen, wat ketchup erop en heel dun wat halvarine aan de buitenkant. Heel even onder de grill of het tosti-ijzer leggen en smullen maar! :cool:

Komt me voorlopig weer m'n strot uit.:(

Ik eet het gewoon zo, wel met een lading ketchup erop!

Maar moet zeggen, 5 blikjes per week nu al 2 jaar lang komt me ook voort m`n strot uit :o

met rauwkost

ik eet het 2x per week ofsow. hmmmm zoooo lekker:p . ik eet het gewoon uit het blik of op brood. als je het echt heel lekker wilt maken moet je er mayonaise en uien doorheen doen.

Ik maak er vaak mijn salade mee 1,5 blikje + sla +tomaat + komkommer + paar krieltjes + Olijfolie en azijn.

Gr

zalm is ook zeer lekker alleen moet je dat niet te vaak eten want je word het nogal snel zat.

on topic :

ik eet het gewoon zo op.

2 blikjes per dag en meestal tegen m'n zin :D
want voor de lekkere smaak moet je het niet doen

en ergens in mengen begin ik niet aan

dr oetker tonno of spinazi

300gram tonijn erover gespreid

15 minuten oven

wat sambal en pilé pilé erop

Smullen!

ik eet het meestal gewoon zo, soms tussen een slaatje

wat ook lekker is vind ik zelf dan. aardappel pure mengen met tonijn:p is echt heel lekker moet je maar es proberen.

Terug
Naar boven