Tonijn of wel "tuna". Heb je in verschillende varianten en merken. Ik zelf eet 's Middags bijna altijd de Tonijn met olie. 26 gr eiwit, 10 gr vet, 0,1 gr kh.
Ik denk dat dit echter idealer zou zijn voor de "bulk". En tijdens de Cut tonijn in eigen nat. 0,9 gr vet en 27 gr eiwit.
Toch ben ik er niet helemaal uit of de vetten wel zo slecht zijn, en of ik ze er wel uit moet halen. Tenslotte moet ik ook mijn vetten naarbinnen krijgen. En dacht ik eraan lijnzaad olie eruit te gooien en dit in plaats. Buiten dat is het met olie veel voller van smaak dan in water.
Moet ik het er nu wel of niet uithalen ??
Ik denk dat dit echter idealer zou zijn voor de "bulk". En tijdens de Cut tonijn in eigen nat. 0,9 gr vet en 27 gr eiwit.
Toch ben ik er niet helemaal uit of de vetten wel zo slecht zijn, en of ik ze er wel uit moet halen. Tenslotte moet ik ook mijn vetten naarbinnen krijgen. En dacht ik eraan lijnzaad olie eruit te gooien en dit in plaats. Buiten dat is het met olie veel voller van smaak dan in water.
Moet ik het er nu wel of niet uithalen ??

. Het is zelfs 1 van mijn favoriete 'eiwit-maaltijden'. Ik heb ook gewoon tonijn eigen nat. met bijna geen vet, en ik heb zo'n blik binnen 5 minuten binnengewerkt, met wat rijst. Af en toe een heel klein beetje olijfolie doorheen, HEERLIJK
!!!
,alleen mac voedsel en andere vette dingen eet ik nog voor het pleziertje.
, maar aan de andere kant is het gewoon je verstand op nul
) en naar binnen proppen.