Fitness Seller

Tonijn

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Tonijn of wel "tuna". Heb je in verschillende varianten en merken. Ik zelf eet 's Middags bijna altijd de Tonijn met olie. 26 gr eiwit, 10 gr vet, 0,1 gr kh.
Ik denk dat dit echter idealer zou zijn voor de "bulk". En tijdens de Cut tonijn in eigen nat. 0,9 gr vet en 27 gr eiwit.
Toch ben ik er niet helemaal uit of de vetten wel zo slecht zijn, en of ik ze er wel uit moet halen. Tenslotte moet ik ook mijn vetten naarbinnen krijgen. En dacht ik eraan lijnzaad olie eruit te gooien en dit in plaats. Buiten dat is het met olie veel voller van smaak dan in water.
Moet ik het er nu wel of niet uithalen ??

Hier heb ik nog een vraagje over: Hoe krijg je dat spul in godsnaam door je strot heen? Ik heb het op brood gedaan maar dat is veeel te klef ik heb het overal mee gemengt wat ik kon vinden maar ik doe er echt een kwartier over om een bakje leeg te eten... Hoe maak je dat spul nu lekker?

Met ketchup is het best lekker. Ketchup ook weinig vetten.

ParaDot zei:
Hier heb ik nog een vraagje over: Hoe krijg je dat spul in godsnaam door je strot heen? Ik heb het op brood gedaan maar dat is veeel te klef ik heb het overal mee gemengt wat ik kon vinden maar ik doe er echt een kwartier over om een bakje leeg te eten... Hoe maak je dat spul nu lekker?

Ik krijg het heel gemakkelijk door mijn strot heen ;) . Het is zelfs 1 van mijn favoriete 'eiwit-maaltijden'. Ik heb ook gewoon tonijn eigen nat. met bijna geen vet, en ik heb zo'n blik binnen 5 minuten binnengewerkt, met wat rijst. Af en toe een heel klein beetje olijfolie doorheen, HEERLIJK :D !!!

Met zout krijg je het al helemaal niet binnen. Zoek tonijn in eigen nat en zonder toegevoegd zout, scheelt al heel wat. Voor de rest wat experimenteren. Wat rijst doorheen, eten met saus,...

Je moet niet zeiken maar vreten, op een gegeven moment wordt het wel normaal en worden je smaakpapullen verdoofd :P,alleen mac voedsel en andere vette dingen eet ik nog voor het pleziertje.

Ik zou ook wel eens willen weten of die vetten in die op olie basis tonijn, onverz. of verz. vetten zijn. Ik dénk het laatste (iig voor een groot deel).

vis sucks :barf: , maar aan de andere kant is het gewoon je verstand op nul
(dit moet voor sommige hier geen probleem zijn :banana: ) en naar binnen proppen.

:)

Laatst bewerkt:
Doe gewoon wat mayonaise (desnoods halfvolle) erbij en een paar augurkjes. Zodat je een kleine tonijnsalade hebt. Het aller lekkerste is als je dat ook nog met sla erbij eet.

Hmm, waarschijnlijk zijn het wel overzadigde vetten ? Het is nu eenmaal gewoon olie die ze toevoegen, en mijns inziends is olie grotendeels onverzadigd. Alleen de verhouding omega3/omega6 kan natuurlijk sterk varieren.

eet op dit moment ook volkoren broodjes tonijn.. gewoon super lekker.. k heb tonijn van John West.. In water.. en heb totaal geen problemen met het wegkrijgen ervan.. eiwitshakje erbij.. jummie.. Vis is gewoon super lekker :P

Ja idd, tonijn is lekker, maar de geur van je ochtend urine als je de avond ervoor tonijn op heb is niet zo lekker :P

Dymatize zei:
Ja idd, tonijn is lekker, maar de geur van je ochtend urine als je de avond ervoor tonijn op heb is niet zo lekker :P

misschien meer water drinken? als je hoog in de eiwitten zit moet je ook meer water gaan drinken. ik eet zelf ook elke dag een blik tonijn op oliebasis, ochtend urine stinkt echt niet. (ik ga er dan ook nooit aan ruiken)

WesleyBBB zei:
Tonijn of wel "tuna". Heb je in verschillende varianten en merken. Ik zelf eet 's Middags bijna altijd de Tonijn met olie. 26 gr eiwit, 10 gr vet, 0,1 gr kh.

26 gram per 100 gram is een blik tonijn..uitlek gewicht is 130 gram. (is dus 33.8 gram per blik)

ben ik ff blij dat ik tonijn zo naar binnen kan scheppen zonder problemen

ParaDot zei:

chilly saus man!!!

Mars zei:
Je moet niet zeiken maar vreten, op een gegeven moment wordt het wel normaal en worden je smaakpapullen verdoofd :P,alleen mac voedsel en andere vette dingen eet ik nog voor het pleziertje.

Helemaal mee eens verstand op nul en gewoon naar binnen schuiven!!!

FreDSKI zei:
eet op dit moment ook volkoren broodjes tonijn.. gewoon super lekker.. k heb tonijn van John West.. In water.. en heb totaal geen problemen met het wegkrijgen ervan.. eiwitshakje erbij.. jummie.. Vis is gewoon super lekker :P

Helemaal mee eens Fredski,heb al verschillende merken geprobeerd!
Maar die van John West is ver uit de beste!!!

Ik gooi 1 zo'n blikje op 4 sneeën brood, beetje mayo ertussen en naar binnen keilen :)

Gewoon tonijn op de boterham, beetje peper erop en een beetje sla.
en vreten maar! Na een poosje wen je er wel aan. ;)

Terug
Naar boven