MuscleMeat

Tonijnburgers

Ik zat net vandaag thuis en dacht; laat ik ze eens proberen!
Zo leuk als ik ben nogsteeds geen normale tonijn gehaald, dus toch maar de tonijn in groente genomen, en ik moet zeggen, ze zijn goed te doen!
Had er alleen wel meer brood voor nodig, bij 2 sneetjes was het alles behalve een stevige massa, dus nog 2 broodjes erbij gedaan, toen werd het al wat steviger.
Toen, na 10 minuutjes bakken, zagen ze er mooi uit, heb er nog een foto van maar me mobiel wil niet meewerken, dus kan ze niet op me pc zetten.

Mocht je eens geen zin hebben in droog brood, dan is dit zeker aan te raden!

Hm ik ga dit zo ook eens proberen, kzal het resultaat zeker posten ;).

kun je gewoon geen broodkruim gebruiken uit een pakje ipv sneetjes brood leeg te plukken?

Kan niet iemand een foto van zo een burger maken, ben namelijk wel benieuwd hoe het er dan uitziet:D

Ik heb er dus net eentje gemaakt en ongebakken is het ook niet echt slecht.. Je moet er idd wel veel meer brood aan toevoegen en ja, broodkruim is ook prima. Ik post vanavond na het eten wel een fotootje.
Edit: En dat ei moet je er dus rauw indoen, voor de binding :P, moest wel ff lachen toen ik de vraag zag.

Laatst bewerkt:
Net gemaakt, ze zijn echt lekker.
Ik heb wel 4 boterhammen gebruikt ipv 2 en lookgranulaat en paprikakruiden toegevoegd.

Heb ze ook net gemaakt en ze waar lekker!
Toen ze in de pan lagen leek het net of het niet 1 geheel zou worden maar naar paar minuutjes bakken bleek dit toch wel het geval.

Ze waren lekkerder dan ze eruit zien ;)
4bc603ecca57b-DSC00264.jpg

klinkt goed, dit ga ik morgen even proberen.

Tonijn burgers klinkt me niet echt lekker in de oren. Maar ik zal volgend weekend wel een poging wagen, en dan laat ik het wel weten.

Ben nu mijn zojuist gemaakte tonijnburgers aan het eten. Verrassend lekker!

is prima te doen

ziet er verukelijk uit

geprobeer met 2 eieren maar 1 eigeel, 2 volkoren brood zonder korst en blikje tonijn, het was best droog en niet te eten zonder saus, maar wel leuk om 1x te proberen

geprobeer met 2 eieren maar 1 eigeel, 2 volkoren brood zonder korst en blikje tonijn, het was best droog en niet te eten zonder saus, maar wel leuk om 1x te proberen

Zo heb ik het ook ervaren. Leuk voor een keer maar niet voor herhaling vatbaar. Het zal wel goed te eten zijn met een sausje, maar daar wil ik niet aan beginnen.

Klinkt wel goed, zal binnenkort even proberen en posten wat ik ervan vond:meal:

Heb er daarnet ook gemaakt. Met een ajuintje tussen en italiaanse kruidenmix. Was wel lekker, eens iets anders. Ik had er wel balletjes van gemaakt:)

Terug
Naar boven