MuscleMeat

Top 15 merken Nederland/Belgie

Nee hoor, als MDoubleYou er maar NIET bij staat.

Splendid zei:
Nee hoor, als MDoubleYou er maar NIET bij staat.

tjaaa... :o

persoonlijk denk ik dat MDY op nr 1 staat (kwa verkoopaantallen dan). Het merk is bijna in elke sportschool of winkel te krijgen.

XXL Nutrition zei:
tjaaa... :o

persoonlijk denk ik dat MDY op nr 1 staat (kwa verkoopaantallen dan). Het merk is bijna in elke sportschool of winkel te krijgen.
Ja, datdenk ik ook. Helaas.

Zo ook op mijn sportschool. Lopen ze allemaal te blèren over MDY. Ik heb dit van MDY, en ik heb dat van MDY. Alleen maar omdat het verkocht wordt in de sportschool. Ze hebben een leuke gids uitgebracht, dat voor de beginner veel nuttige info bevat. Daardoor heb je meteen een band met dat merk. Dus zeker een goed staaltje marketing. Maar als je eenmaal beter weet, lach je je ziek om de prijs-kwaliteit.

Het enige wat ik kan doen is iedereen die over MDY begint, doorverwijzen naar een beter alternatief.

Bijna alle bekende merken worden genoemd maar ik HET nieuwe merk Vyotech. Dit merk timmert sinds kort stevig aan de weg in Europa. Viraloid en Nitrobolic zijn voorbeelden van hun producten. IK heb zelf viraloid net geprobeerd en er is eindelijk weer een siets dat werkt. In 4 wkn tijd 3 schone kg gewonnen!

Splendid zei:
Ja, datdenk ik ook. Helaas.

Zo ook op mijn sportschool. Lopen ze allemaal te blèren over MDY. Ik heb dit van MDY, en ik heb dat van MDY. Alleen maar omdat het verkocht wordt in de sportschool. Ze hebben een leuke gids uitgebracht, dat voor de beginner veel nuttige info bevat. Daardoor heb je meteen een band met dat merk. Dus zeker een goed staaltje marketing. Maar als je eenmaal beter weet, lach je je ziek om de prijs-kwaliteit.

Het enige wat ik kan doen is iedereen die over MDY begint, doorverwijzen naar een beter alternatief.

héé met dat doorverwijzen, vergeet ons dan niet ;)

we hebben al een paar sportscholen van ze afgesnoept :D

Zelf voorzie ik een aantal sportscholen en bb-ers voornamelijk van wat spulletjes van Nature's Best en EAS. Ieder merk heeft een aantal producten die eruit schieten :dance:

ff dan een top 5-je wat bij mij het snelst gaat ;)
1. Nature's Best Pro 80
2. EAS Phoshagen (Creatine)
3. Pam Cooking Spray
4. Nature's Best Weight Gainer 3000
5. Nature's Best Isopure

M Double You voert een goede marketing :thumbs:, maar doen weinig met en voor
top atleten. Nature's Best doet dat b.v. wel met Ed van Amsterdam, Paul Lans
en vroeger met Eugene Buis. XXl Nutrition pakt het ook steeds beter aan en denk dat
zij de komende jaren een enorme groei zullen doormaken :cool:
Verder zijn er een hoop merken uit Duitsland in opkomst, erg goedkoop maar aan de kwaliteit ontbreekt wel het e.a., zal ze ook niet in mijn pakket opnemen :nope:
Denk dat er voor Optimum Nutrition ook een groeimarkt is in Nederland en Belgie, al
moeten zij proberen goedkoper te importeren ;)

Dave Hawk zei:
Zelf voorzie ik een aantal sportscholen en bb-ers voornamelijk van wat spulletjes van Nature's Best en EAS. Ieder merk heeft een aantal producten die eruit schieten :dance:

1. Nature's Best Pro 80
3. Pam Cooking Spray
5. Nature's Best Isopure

en vroeger met Eugene Buis. XXl Nutrition pakt het ook steeds beter aan en denk dat
Verder zijn er een hoop merken uit Duitsland in opkomst, erg goedkoop maar aan de kwaliteit ontbreekt wel het e.a., zal ze ook niet in mijn pakket opnemen :nope:
Denk dat er voor Optimum Nutrition ook een groeimarkt is in Nederland en Belgie, al

MDY is gewoon commerciele rommel grote merken horen duur te zijn en daar is de kwaliteit ook naar!
MDY heeft spullen die duurder zijn dan de "top 15" merken en hebben soms mindere kwaliteit!
Je moet rekening houden dat diverse mensen uit verschillende lagen van de samenleving ook supp's gebruiken!
En de meesten willen niet veel betalen als ze beginnen dat komt later wel!
Echter heb je een goed product die qua prijs en kwaliteit en verhouding zal iemand niet zomaar afstappen naar een duurder merk en andere kwaliteit!
Ik heb zelf net van ON tribulus bestelt en een paar andere dingen via 1fast als je kijkt naar de prijzen daar en de prijzen hier zijn die hier belachelijk hoog voor hetzelfde product!
Tribulus van ON had ik voor ( met alle kosten er bij in ) voor 12 euri in de winkel ben je gauw 20 tot 30 euri kwijt!
Als ik de kans kreeg om af en toe eens wat te proberen en het bevalt mij goed dan kan het best zijn dat ik overweeg iets anders te gebruiken!
Maar ik let op mn centen en zoek altijd naar alternatieven en "proefmonsters" kunnen echt overhalen tot daadwerkelijk kopen!

• Topic Starter Topic Starter
Dave Hawk zei:

1. Nature's Best Pro 80
3. Pam Cooking Spray
5. Nature's Best Isopure

Wat is Pam Cooking Spray, is dat een supplement?? :D

Hier nogmaals de top 15:

1. Performance Nutrition
2. Nature`s Best
3. EAS
4. Optimum Nutrition
5. Legal Gear
6. Scitec
7. Dymatize
8. Twinlab
9. Universal Nutrition
10. Syntrax
11. SAN
12. VitaLife
13. MuscleTech
14. Xtreme Formulations
15. BSN

Waar denken julie dan XXL Nutrition thuis hoort in de top 15, en welk merk kan er uit?
En wat vinden julie van het huismerk van Perfectbody.nl?

Mooi man Pam Cooking Spray, 3x sprayen p.d. en 10 kg er bij p.m. :D

Maar dus iets wat veel wordt vekocht, vooral onder een breed publiek ;)

Terug
Naar boven