MuscleMeat

Top 600 criminele jongeren krijgen baan+woning (Pvda, Amsterdam)

Ik vind het een prima idee dit soort jongens naar Auschwitz te sturen, en dat zal goedkoper uitvallen dan ze een maadje op te sluiten.

Verder zeg je doodtrappen, een grapje natuurlijk. Maar nu serieus, hoe zou jij op lange termijn dit soort jongens willen aanpakken? Opsluiten is geen optie, want dat kost geld, of je wilt zo'n gevangenis zoals in Zuid- Amerika. gerund door de bendes zelf.

Dat is toch gewoon vakantie voor hun.

Nee ik was echt bloedserieus, ik zie er geen andere oplossing voor.

Klinkt goed zo'n gevangenis daar. Misschien dat mensen dan een x gaan nadenken over de consequenties voor ze debiel gaan lopen doen. Scheelt de belastingbetaler een hoop geld wat we weer goed kunnen gebruiken voor de oude besjes.

Laatst bewerkt:
Verplichte onbetaalde dwangarbeid invoeren van 14 uur per dag. Overtredingen van de gevangenen straffen met verlenging van de straf.

Als je niks hebt heb je ook niets te verliezen. Dit project loopt al veel langer, of dat ook in deze gemeente is weet ik niet. Het is niets nieuws.

Ik vind het een prima idee dit soort jongens naar Auschwitz te sturen, en dat zal goedkoper uitvallen dan ze een maadje op te sluiten.

Verder zeg je doodtrappen, een grapje natuurlijk. Maar nu serieus, hoe zou jij op lange termijn dit soort jongens willen aanpakken? Opsluiten is geen optie, want dat kost geld, of je wilt zo'n gevangenis zoals in Zuid- Amerika. gerund door de bendes zelf.

Zo'n tripje naar Auschwitz is een vakantie voor ze. En het is de domste maatregel om anti-zionisten te behandelen. Moslims die Joden haten hebben namelijk een hekel aan Joden omdat Israel door Amerika gesteund de Palestijnen terroriseert en Irak en Iran bedreigde met langeafstandsraketten. Heel het midden-oosten is om die reden zo ongeveer tegen Israel.

Wat er ook in het verleden gebeurd is, dat wil niet zeggen dat het gedrag van Israel daarmee nu in orde, dat is de kern van het probleem en daar wordt volledig, maar dan ook volledig 100% aan voorbij gegaan. De grootste faal die ik in tijden gehoord heb.

Daarbij een hotel, eten, lunch etc voor die knuppels.

Ik voel wel wat voor een peleton in het leger waar die gasten in kunnen. Dan maken ze zich nuttig voor ons land, ze kunnen een loon krijgen en wat mij betreft worden ze lekker veel uitgezonden op gevaarlijke missies, dan zijn we er zo van af.

Zo'n tripje naar Auschwitz is een vakantie voor ze. En het is de domste maatregel om anti-zionisten te behandelen. Moslims die Joden haten hebben namelijk een hekel aan Joden omdat Israel door Amerika gesteund de Palestijnen terroriseert en Irak en Iran bedreigde met langeafstandsraketten. Heel het midden-oosten is om die reden zo ongeveer tegen Israel.

Wat er ook in het verleden gebeurd is, dat wil niet zeggen dat het gedrag van Israel daarmee nu in orde, dat is de kern van het probleem en daar wordt volledig, maar dan ook volledig 100% aan voorbij gegaan. De grootste faal die ik in tijden gehoord heb.

Daarbij een hotel, eten, lunch etc voor die knuppels.

Ik voel wel wat voor een peleton in het leger waar die gasten in kunnen. Dan maken ze zich nuttig voor ons land, ze kunnen een loon krijgen en wat mij betreft worden ze lekker veel uitgezonden op gevaarlijke missies, dan zijn we er zo van af.
Loon krijgen? Kunnen ze ook als cannonfodder gebruiken. Doen ze in Syrië ook.

De werkende/keurige mens word overal op benadeeld.
En dan zie je ook nog eens waar je belasting centen naar toe gaan.

Doodtrappen? Wat zend dit voor signalen uit naar die mong*len op straat? Juist dat als je maar een groot genoege crimineel bent dat je een huis krijgt.
Dit is ongeveer net zoiets dat als je een enorme teringbende van je leven maakt, geen opleiding afrond, niet werkt en wat kinderen neemt het geld van alle kanten op je af komt.

Goed gedrag zou beloond moeten worden en slecht gedrag afgestraft. Zo lastig is het allemaal niet, zo voed je een huisdier op en op kinderen schijnt het ook te werken.
Dit!

Zeer triest dat de meesten het niet eens inzien. Eens het te laat is zullen er ogen open gaan. Net als met de huidige economische crisis...(en zelfs nu houden ze die oogkleppen op) Het gaat hier nog veel slechter gaan...

Doodtrappen? Wat zend dit voor signalen uit naar die mong*len op straat? Juist dat als je maar een groot genoege crimineel bent dat je een huis krijgt.
Dit is ongeveer net zoiets dat als je een enorme teringbende van je leven maakt, geen opleiding afrond, niet werkt en wat kinderen neemt het geld van alle kanten op je af komt.

Goed gedrag zou beloond moeten worden en slecht gedrag afgestraft. Zo lastig is het allemaal niet, zo voed je een huisdier op en op kinderen schijnt het ook te werken.

Het is juist bedoelt om de teringbende en overlast te beperken. Heb je ooit zo'n kamertje gezien? Zou je willen ruilen? Wow man, echt een jackpot als je zo'n woning krijgt ;)

Goed gedrag belonen ben ik met je eens. Denk je dat er niet gescreend wordt wie er geschikt voor is en dat ze alsnog weggetrapt worden als het niet werkt? Als je maar genoeg crimineel bent krijg je een nog socialer huisje met nog meer gelijkgestemden en vrijheidsbeperking. Klote dat ik wel m'n opleiding heb afgerond.

Het is juist bedoelt om de teringbende en overlast te beperken. Heb je ooit zo'n kamertje gezien? Zou je willen ruilen? Wow man, echt een jackpot als je zo'n woning krijgt ;)

Goed gedrag belonen ben ik met je eens. Denk je dat er niet gescreend wordt wie er geschikt voor is en dat ze alsnog weggetrapt worden als het niet werkt? Als je maar genoeg crimineel bent krijg je een nog socialer huisje met nog meer gelijkgestemden en vrijheidsbeperking. Klote dat ik wel m'n opleiding heb afgerond.

Nederland kennende denk ik idd niet dat ze gescreend zullen worden. En dan werken ze ergens 2 weken en dan blijkt dat in verhouding tot hun vorige carrière te weinig op te leveren en kappen ze er weer mee. Dit land is echt veel te soft voor uitschot.

• Topic Starter Topic Starter
Dit project loopt al veel langer, of dat ook in deze gemeente is weet ik niet. Het is niets nieuws.

Heb je ooit zo'n kamertje gezien? Zou je willen ruilen? Wow man, echt een jackpot als je zo'n woning krijgt ;)

Wat maakt het uit dat het niks nieuws is ? Moeten we dan maar onze schouders ophalen ? Het is juist het schrijnende dat het nog steeds als oplossing wordt gezien.

Kamertje ? Je hebt net zoals ik geen idee waar deze gasten gaan verblijven maar met 2 of 3 wordt het gewoon een gemiddeld flat huisje.

Deze gasten mogen er 1 jaar in en wat denk je daarna ? Dat ze dan op straat worden gezet ? Volgende stad is eigen degelijk huis.

Helaas zijn er in NL maar 1 of 2 partijen die dit soort pamper praktijken durven aan te pakken. P V V !

De PVV die ballen verstand heeft van statistiek, daar win je de oorlog inderdaad wel mee.

Ben ook geen voorstander van dit soort beleid maar stel dat het effectief blijkt te zijn. Moet je dat beleid dan handhaven of stoppen met dit soort beleid omdat een gedeelte van het publiek er tegen gekeerd is?

Natuurlijk geeft het een verkeerd signaal om verkeerd gedrag te belonen maar alleen bestraffen lost bij recidivisten ook niet veel op. Als dat zo goed zou werken waren het geen recidivisten geworden.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook geen voorstander van dit soort beleid maar stel dat het effectief blijkt te zijn. Moet je dat beleid dan handhaven of stoppen met dit soort beleid omdat een gedeelte van het publiek er tegen gekeerd is?

Natuurlijk geeft het een verkeerd signaal om verkeerd gedrag te belonen maar alleen bestraffen lost bij recidivisten ook niet veel op. Als dat zo goed zou werken waren het geen recidivisten geworden.

Klopt en ik snap dat van der Laan ook denkt, we kunnen heel moeilijk echt optreden tegen die gasten die willens en wetens herrie blijven trappen. Ik bedoel veelplegers aanpakken is nu een prioriteit maar dat komt omdat men er nu achter is dat wanneer je telkens iets kleins je doet je geen lange straffen krijgt en de situatie blijft etteren.

Maar hoe goed het effect (mogelijk) is, het is voor mij niet de correcte manier om dit soort zaken optelossen. Werkeloosheid moet je ook niet oplossen door gesubsidieerde Melkert banen om dan trots te zeggen: "ja werkeloosheid is flink gedaald in Amsterdam'.

Hoe gaat de situatie in de praktijk zijn denk je Eric ? Als z'n gast iets fouts doet is het over ? Of krijgt'ie weer een kans ? We doen toch al heel lang aan dit soort maatregelen en nu in 2013 nog steeds minimaal 1000 van dit soort jongeren in A'dam alleen al.

Tijd voor een totale mentaliteits verandering.

Net als die moslims die een reisje krijgen naar auswitz omdat ze joden pesten. Gvd sluit ze een maand op en laat ze naar docu's over de 2e wereld oorlog kijken. Dat is een stuk goedkoper en effectiever.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 13:39 ----------

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ontspan.

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumnumnumnumhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

"Net als die moslims..."?? Bedoel je niet Nederlanders van onder andere Marokkaanse origine?

mij mogen ze ook werl een baan aanbieden

Als onwetende tiener zou ik waarschijnlijk ook rond schreeuwen dat ze aan de dwangarbeid moeten en dat dit beleid belachelijk is en dat die linkse rakkers de criminelen harder moeten aanpakken. Echter heeft dit dus wel een positief effect om dit soort jongeren een huis en dagbesteding te geven. In mijn stad zie ik jongeren weer op het rechte pad komen, of ze nou blank of gekleurd zijn, doordat ze een vaste woning krijgen zolang ze naar de dagbesteding en therapie gaan. Kost veel geld maar helpt dus wel uiteindelijk voor een groot deel van deze jongeren.

Gelijk op de teentjes getrapt :roflol:

Kenmerkend

Ik denk dat je niet goed weet wanneer je die uitdrukking dient te gebruiken. Ga samenwonen met Tbeest, dan kan hij zijn huurkosten met je delen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 23:22 ----------

Als onwetende tiener zou ik waarschijnlijk ook rond schreeuwen dat ze aan de dwangarbeid moeten en dat dit beleid belachelijk is en dat die linkse rakkers de criminelen harder moeten aanpakken. Echter heeft dit dus wel een positief effect om dit soort jongeren een huis en dagbesteding te geven. In mijn stad zie ik jongeren weer op het rechte pad komen, of ze nou blank of gekleurd zijn, doordat ze een vaste woning krijgen zolang ze naar de dagbesteding en therapie gaan. Kost veel geld maar helpt dus wel uiteindelijk voor een groot deel van deze jongeren.

Dat is het net. het kost op langere termijn net minder geld aan de gemeenschap maar dat snappen sommigen niet. Je moet naar het algemeen belang kijken;

PvdA :roflol:

Terug
Naar boven