XXL Nutrition

Topsport

Bezoekers in dit topic

Het maakt toch geen fuck uit of het top sport is of niet? Zolang je er zelf maar plezier in hebt (en flink groeit). Hoe een ander het ziet interesseert je toch geen moer?
 
Het maakt toch geen fuck uit of het top sport is of niet? Zolang je er zelf maar plezier in hebt (en flink groeit). Hoe een ander het ziet interesseert je toch geen moer?

Tuurlijk wel, TS vraagt of iemand naast bodybuilding ook nog ene topsport doet. Dan moet je wel weten wat een topsport is, voordat je aan komt zetten met: ja ik doe aan hardlopen 1x per maand..
 
Jammer dat er zo veel gesproken wordt over de betekenis van topsport en niet over de ervaringen.
 
Jammer dat er zo veel gesproken wordt over de betekenis van topsport en niet over de ervaringen.

Als je vraagt om ervaringen van iets, wil je dan niet dat de ervaringen die worden besproken, wel kloppen met de vraag die jij stelt?

Ik denk dat als iemand ervaring heeft met topsport icm BB, diegene dat wel al had gezegd.
 
Je gaat er al vanuit dat de combinatie met BB inclusief aas is, dat is niet zo. In de topsport heb je wilekeurige drugstesten, dus dat gaat niet op. Je zou je test op kunnen krikken naar hogere natuurlijke waarde, maar echt kuren zit er niet in. Ken jongens die zaten op hun 16e al aan de trt.
 
Het gaat er mij vooral om hoe je pip met een bepaalde sport combineert. Ik snap niet dat mensen zich zo vasthouden aan het woord ''top'sport.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Je gaat er al vanuit dat de combinatie met BB inclusief aas is, dat is niet zo. In de topsport heb je wilekeurige drugstesten, dus dat gaat niet op. Je zou je test op kunnen krikken naar hogere natuurlijke waarde, maar echt kuren zit er niet in. Ken jongens die zaten op hun 16e al aan de trt.


Dat heb ik nergens gezegd, dus hoe weet jij dat ik van daar uit ga? Als we het over professioneel bodybuilding ja dan wel.
 
Het gaat er mij vooral om hoe je pip met een bepaalde sport combineert. Ik snap niet dat mensen zich zo vasthouden aan het woord ''top'sport.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------




Dat heb ik nergens gezegd, dus hoe weet jij dat ik van daar uit ga? Als we het over professioneel bodybuilding ja dan wel.

Omdat jij dat zegt in je begin post..aanpassen dus maar :)
 
Het gaat er mij vooral om hoe je pip met een bepaalde sport combineert. Ik snap niet dat mensen zich zo vasthouden aan het woord ''top'sport. ---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ---------- Dat heb ik nergens gezegd, dus hoe weet jij dat ik van daar uit ga? Als we het over professioneel bodybuilding ja dan wel.
dan moet je duidelijk zijn kneus. Ik heb het niet eens over prof bb, maar over andere " top" sport.
 
Naast bodybuilden doe ik EK en NK powerliften

All natty
 
Het eten het leven ernaast en dan heb je het over de echte grote jongens. Nou toch een soort van topsport. Want dat een voetballer 6 uur per dag traint is ook klinklare onzin....

Ik heb nooit gezegd dat een voetballer een topsporter is. Hij is wel enkele uren per dag bezig met voetbal maar het is niet echt trainen zoals die andere sporters die ik opgesomd heb.
 
Ik heb nooit gezegd dat een voetballer een topsporter is. Hij is wel enkele uren per dag bezig met voetbal maar het is niet echt trainen zoals die andere sporters die ik opgesomd heb.

Topsport is niet afhankelijk van het aantal trainingsuren natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Jammer dat er zo veel gesproken wordt over de betekenis van topsport en niet over de ervaringen.

Topsport kun je niet combineren met andere sport. Als je topsport doet dan zijn alle trainingen die je doet in dienst van die sport.
 
Bodybuilding is net zo goed een topsport, net als iemand die tennist of voetbalt op hoog niveau. Het enige verschil dat er is is dat het gebruik van verboden middelen minder opvalt bij andere sporten maar ze zijn ook aanwezig bij de andere topsporters.

Het verschil is wel dat bij body building verboden middelen het grote verschil maken. Een bodybuilder die verboden middelen gebruikt of eentje die naturel traint, zijn van een totaal verschillend niveau terwijl dat diegene die naturel traint misschien even hard of zelfs harder traint dan diegene die van alles gebruikt. Bij andere sporten kan je zonder verboden middelen ook aan de top geraken of toch bijna. Die middelen maken maar een klein verschil. En er zijn sporten zoals zwemmen bvb waar je ook aan de top geraakt zonder verboden middelen maar waar het verschil gemaakt wordt door training en talent. Een tennisser idem.
 
Heb rond de 15 jaar lang 'topsport' gedaan (Zwemmen) en daarbij dus EK enzv gehaald.
Later door blessure gestopt met wedstrijden en meer gericht op bodybuilding en daarbij begonnen met gebruiken omdat ik meer massa moest aanzetten om van die blessure af te komen.

Aas en zwemmen was voor mij iig geen succes. verzuur stukken sneller, conditie is ruk en kracht heb je niks aan want dat water duwt echt niet harder terug :p
 
Het verschil is wel dat bij body building verboden middelen het grote verschil maken. Een bodybuilder die verboden middelen gebruikt of eentje die naturel traint, zijn van een totaal verschillend niveau terwijl dat diegene die naturel traint misschien even hard of zelfs harder traint dan diegene die van alles gebruikt. Bij andere sporten kan je zonder verboden middelen ook aan de top geraken of toch bijna. Die middelen maken maar een klein verschil. En er zijn sporten zoals zwemmen bvb waar je ook aan de top geraakt zonder verboden middelen maar waar het verschil gemaakt wordt door training en talent. Een tennisser idem.

Ook zonder talent kun je het niet maken in bb. Als aas de bepalende factor zou zijn dan zou iedereen het kunnen maken en dat is niet zo. We hebben het over topsport dus de beste in een bepaalde sport. Niet over de amateur die hier en daar wat traint.
 
ik doe al 4 jaar aan MMA (niet op hoog niveau) en 3 jaar voetballen alleen op zondagen.
Heb bijna nooit last van PIP. Kan zijn omdat ik het altijd in me bil injecteer nog nooit in de benen gedaan.
Alleen een beeetje als ik keihard op me kont valt of word gegooid tijdens het trainen.
Jij gaat boksen dan voel je er helemaal niks van. Owja de tren fuckt wel je conditie.
Succes!
 
ik doe al 4 jaar aan MMA (niet op hoog niveau) en 3 jaar voetballen alleen op zondagen. Heb bijna nooit last van PIP. Kan zijn omdat ik het altijd in me bil injecteer nog nooit in de benen gedaan. Alleen een beeetje als ik keihard op me kont valt of word gegooid tijdens het trainen. Jij gaat boksen dan voel je er helemaal niks van. Owja de tren fuckt wel je conditie. Succes!

Ik wissel altijd van plek, rechter been - rechter bil - linker bil - linker been. En meestal bij injectie in de bil heb ik erge pip. Been de 1e keer alleen erg, en daarna was het wel af en toe erg stijf. Met een stijve been boksen rennen etc gaat ook niet makkelijk.

Ik zal waarschijnlijk ook geen tren gebruiken door dat probleem.

Bedankt, jij ook!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben huisvader op de tren dat is pas topsport.huishouden kinderen naar school poetsen kinderen weer ophalen eten koken honden uitlaten boodschappen enz.

Gr. Joep
 
Back
Naar boven