AndroidHealthClinic

Tot hoever kan ik naturel komen?

2 meter ver.

De vraag hoe zwaar je kan worden slaat natuurlijk nergens op?
Maar als naturel kan je groot zat worden ik kan een paar jongens die naturel zijn en wedstrijden doen en die zijn echt t*ring groot (off season).

Soms onderschatten mensen ook hoe groot je kan worden zonder AAS. Als je je er maar voor inzet :)

ligt aan je mindset

Ligt aan je genen en je mindset, niet teveel naar genen kijken want ik weet dat deze opmerking dan je mindset verpest. Ligt er ook aan wat je wilt, mr universe of er goed uitzien op het strand

• Topic Starter Topic Starter
bedankt allemaal

Is er wel een grens?

Als je na 10 jaar trainen 100kg droog weegt, kan je danniet in 11 jaar 101kg wegen droog?

Is er wel een grens?

Als je na 10 jaar trainen 100kg droog weegt, kan je danniet in 11 jaar 101kg wegen droog?

Zit wel een grens uiteraard. Zowieso moet je ook bedenken dat je steeds achteruitgaat door ouderdom (mits je al aan je grens zit),ondanks dat je goed door blijft trainen en eten.

400 kg.

Jij kunt wel zooooooooooooooo groot worden.

Geen grenzen met testosteron toch? :D of ben je die gains meteen kwijt indien je stopt en je zat op je nat.grens?

kijk naar grote natty´s op dit forum
G-men
Verb
die ene gast waarvan ik naam kwijtben
181 100kg 10%
damn, met ze ava van ze biceps en een eigen site.

dat zijn wel hele grote naturals

kijk naar grote natty´s op dit forum
G-men
Verb
die ene gast waarvan ik naam kwijtben
181 100kg 10%
damn, met ze ava van ze biceps en een eigen site.

dat zijn wel hele grote naturals

Allemaal leuk en aardig, maar hoe weet jij dat deze heren natural zijn? Je kan van alles beweren op een forum.

Before shitstorm, zeg niet dat het niet mogelijk is.:)

Mister10 en die geloof ik wel want (no offence) zijn leven is volgensmij 30% mensen overtuigen. Al warenze naturel of niet zegt niks over jezelf.
Je kan ook de eerste zijn. (nadat de eerste 500 pound barriere gebroken was volgden er nog zat en snel ook)

Een van die methodes gaf deze link: http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Vraag me af wat dat zegt.

Wat ik me wel afvraag is of je alles weer verliest als je kuurt terwijl je op je nat. limiet zit (verliezen van je gekuurde gains dan).

Terug
Naar boven