MuscleMeat

Tot welk vetpercentage kun je naturel cutten

badego

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Ik zou graag het volgende weten.
Tot welk vetpercentage kun je naturel cutten zonder teveel spierverlies?
Hoe lang wachten met beginnen cutten vanaf nakuur bulk?

3 maand
iets boven onderhoud blijven eten

Dan nog zal je de massa die je verkregen hebt met kuren erg moeilijk vasthouden.

Waarom natural cutten als je niet natural bent?

Omdat je niet onbegrensd kan kuren en je de kuurtjes voor groei wil bewaren? Wat jij schrijft geldt voor vlak na het kuren, als je eerst een maand (of twee) veel blijft eten en dan voorzichtig gaat cutten net onder onderhoud kan dat best. Zodoende kuur je gelijk een maand of 4 niet, dat is ook wel eens goed.

Laatst bewerkt:
Omdat je niet onbegrensd kan kuren en je de kuurtjes voor groei wil bewaren? Wat jij schrijf geld voor vlak na het kuren, als je eerst een maand (of twee) veel blijft eten en dan voorzichtig gaat cutten net onder onderhoud kan dat best. Zodoende kuur je gelijk een maand of 4 niet, dat is ook wel eens goed.

Ik denk dat het afhangt van de hoeveelheid spiermassa die je meedraagt in relatie tot je natuurlijke testosteronproductie (die zakt tijdens een cut). Ik ben eens gaan cutten, een week of 10 na een reguliere korte kuur, en ik liep leeg alsof ik in een tweede PCT terecht kwam.

Omdat je niet onbegrensd kan kuren en je de kuurtjes voor groei wil bewaren? Wat jij schrijf geld voor vlak na het kuren, als je eerst een maand (of twee) veel blijft eten en dan voorzichtig gaat cutten net onder onderhoud kan dat best. Zodoende kuur je gelijk een maand of 4 niet, dat is ook wel eens goed.

Ik merkte sowieso altijd een terugval als ik 3 maanden gestopt was, ongeacht hoe goed ik at of trainde. Heb toen een keer natural gecut en was toen weer terug bij af van voor de laatste kuur zeg maar.

Maar goed, ieder lichaam is anders.

Kan je beter cutten voor je begint met je kuur zodat je heel laag in vet% sta.

3 maand
iets boven onderhoud blijven eten

+1
Ookal kan je gewoon eerder starten maar ik zou het lichaam ook effe rust geven, en geloof met deeep cutten is een zware aanslag op je lichaam.
Deze heeft al een klap gehad van roids.

Dan nog zal je de massa die je verkregen hebt met kuren erg moeilijk vasthouden.

Waarom natural cutten als je niet natural bent?

Dit hoeft niet altijd zo te zijn ligt aan de dosering en hoe lang en type roid.
En praat je dan over vocht of clean spier?
Tevens ook hoe je verder gaat trainen en uiteraard komt de voeding weer om de hoek kijken.

Laatst bewerkt:
+1
Ookal kan je gewoon eerder starten maar ik zou het lichaam ook effe rust geven, en geloof met deeep cutten is een zware aanslag op je lichaam.
Deze heeft al een klap gehad van roids.

Dit hoeft niet altijd zo te zijn ligt aan de dosering en hoe lang en type roid.
En praat je dan over vocht of clean spier?
Tevens ook hoe je verder gaat trainen en uiteraard komt de voeding weer om de hoek kijken.

Clean spier. Ik merk dat ik na 3 maanden off iets vetter wordt en minder volle spieren heb.

en gebruik je iets anti-katabools? of van plan?
Tijdens cut op eiwitten letten en taja het moeilijkste van alles bij bb icm roids is de terug val.
Psychisch sterk zijn, probeer ook effe niet op volle klacht te trainen.

tja vetter worden:

Veel mensen proberen den de juist de opgebouwde kracht te behouden door zo zwaar mogelijk te gaan.
Maar het lichaam heeft tijd nodig om te herstellen, ook is het lichaam katabool dus zware intensieve trainingen zorgen voor spier afbraak.
Je hebt snel last van over training etc dus pas je training aan.

Verder de glycogeen opnamen is lager alles is minder, noem maar op.

dus effe doorheen bijten.

Laatst bewerkt:
en gebruik je iets anti-katabools? of van plan?
Tijdens cut op eiwitten letten en taja het moeilijkste van alles bij bb icm roids is de terug val.
Psychisch sterk zijn, probeer ook effe niet op volle klacht te trainen.

tja vetter worden:

Veel mensen proberen den de juist de opgebouwde kracht te behouden door zo zwaar mogelijk te gaan.
Maar het lichaam heeft tijd nodig om te herstellen, ook is het lichaam katabool dus zware intensieve trainingen zorgen voor spier afbraak.
Je hebt snel last van over training etc dus pas je training aan.

Verder de glycogeen opnamen is lager alles is minder, noem maar op.

dus effe doorheen bijten.

Dus wat is nu het beste om te doen na je PCT?

Rustiger gaan trainen?

En minder eten, iets boven onderhoud? Hoeveel %? Met welke macro verhoudingen ongeveer?

Terug
Naar boven