Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OT: ik heb het altijd al gedaan.
Wel opletten voor shin splints
En best niet doen vlak na een maaltijd... Wordt lastig dan![]()

Precies, ikzelf deed vroeger 15 min touwspringen, 5min rust, dan 20 touwspringen, 5min rust en afronden met nog eens 15min. Na enkele maanden stekende pijn aan men scheenbeen & rond de achillespees.
Sindsdien ga ik zwemmen.
Moraal vh verhaal: draag deftig schoeisel & spring op een zachte ondergrond![]()
denk niet echt dat dit door het touwspringen komt
of mss spring je niet op souplesse
ik doe in mijn cut 30 min per dag , met blote voeten op beton en heb er nooit last van gehad
Ik had vroeger al last gehad van shinsplint omdat ik hardlopen deed maar dat was intussen al een jaar geleden. Shinsplint leek volledig verdwenen, tot ik begon te touwspringen.
Wat bedoel je dan met souplesse? Goed veren op de voorkant van je voet? Ik denk niet dat het probleem kwam door mijn techniek, wel door de ondergrond. De ene persoon is er gevoeliger aan dan de andere denk ik :-)
+10485 idd, ik heb dit met mijn shin splint blessure nog wel gedaan en dat werd er absoluut niet beter op!OT: ik heb het altijd al gedaan.
Wel opletten voor shin splints
En best niet doen vlak na een maaltijd... Wordt lastig dan![]()
Ik ben er deze week mee begonnen.
Maar doe het als volgt op maandag en woensdag:
100x touwspringen, 10 burpees en 10 sit ups als circuit.
Na elk circuit 60-90sec rust. 5keer het circuit doorlopen.
Vies sterven hiervan, ik zuig ook in touwtjespringen trouwens, na 70keer lag ik al bijna plat
Conditie is dan ook niet echt top, maar komt wel verbetering in nu met men huidig schema![]()