AndroidHealthClinic

Tovenaar krijgt doodstraf in Saoedi-Arabië

Jezus.

Van origine, vanuit de Oude Wereld uit bedoelt, ging deze markering van woorden uit van een groep hersenloze Vikingen welke niet het gesofisticeerde brein hadden om de hogere essentie van kommaatjes te detecteren. Maar zo kwam de boodschap onder wijze mannen met wat minder agressie wel aan en de ogen voor wie het niet bestemd viel het nimmer ten deel.

Dat de twitter generatie het exclusief terug gebracht heeft tot een markante vorm van intimidatie en dat velen het niet anders kennen kan Salieri ook niets aan doen.

In plaats van cynisme spuwen Witch om je eigen toebedeelde klasse steeds opnieuw op te zuigen, zou het aanbieden van een klein stukje educatie een beter substituut zijn. Dan ben je tevens bezig met waar je volgens je sig voor staat, gepretendeerde dualiteit exponeren hebben we niets aan.

@marky & @klaaswitz

...nou wil ik me er niet direct mee bemoeien...en doe het lekker toch...maar als een naam tussen aanhalingstekens staat dan wijst dat eerder op een Engels literair gebruik als indicatief voor nick name.

En een nick name in die context is een term of endearment of nabijheid uitdragend of een kleinerende boodschap. John `Dearsperm` Johansen bijvoorbeeld...om maar iets te noemen....of Maggy "Four Eyes" Landis...

In het Nederlands is het overigens ook gebruikelijk om een bijnaam, zowel positief als negatief, tussen aanhalingstekens te zetten. Je krijgt dan zoiets als Supradyn "de Buffy manga-lover" ofzo... :P :P (kon het niet laten) :D

Niet zo zeer omdat ongeletterde Vikingen anders te dom waren om het te begrijpen...meer om duidelijk te maken dat het niet om een onderdeel van de echte naam gaat.

Of dat ook zo bedoeld was in deze thread kan ik niet zeggen natuurlijk....

/einde bemoeienis...

....ga vrolijk verder met bekvechten.... ;)

Laatst bewerkt:
Marky en ik bekvechten niet, alhoewel ik me kan voorstellen dat normale stervelingen dit wel zo ervaren ;)

Wat is er mis met een mening over iets hebben als je nog nooit een boek hebt opengeslagen?
Trouwens 'boeken' zijn wat achterhaald.
Op internet is alles beschikbaar wat er in die 'verouderde' boeken staat.

Ik gebruik hier aanhalingstekens altijd voor.
Het wordt ook gebruikt om iemand te citeren

Wie enkel leeft van de "informatie" die op het net ronddwarrelt heeft al intellectuele zelfmoord gepleegd "Cools". Er ontbreekt gewoon een selectiefilter om het waardeloze van het zinige te onderscheiden, veel van jouw zogenaamde hoogstandjes hier op DBB zijn hier een mooi voorbeeld van.

Mensen die deze kennis niet bezitten gaan dit dan als magie beschouwen.

Zonder die slag mensen die wat cognitieve elementen missen zou SBS6 geen achterban hebben, en het Evangelie evenmin en, en, en... ik stop hier maar, de lijst is te lang.

...nou wil ik me er niet direct mee bemoeien...en doe het lekker toch...maar als een naam tussen aanhalingstekens staat dan wijst dat eerder op een Engels literair gebruik als indicatief voor nick name.

Die antieke Britse theedrinkers met hun bekakte klank tonen geloven altijd dat elke literaire inleg op hun bodem is gecultiveerd en een punctuele verschijningsvorm globaal eenzijdig de Britse betekenis draagt. God is er ook enkel voor het Koningshuis daar.

Helaas waren en zijn die Britse snobistische kolonisten nooit ontvankelijk geweest voor enig oeuvre van buiten hun eiland. Vind het dan ook opvallend grievend dat je je als bewoner van de Lage Landen in een Brits maatpak hebt laten naaien TPH.

Laatst bewerkt:
Die antieke Britse theedrinkers met hun bekakte klank tonen geloven altijd dat elke literaire inleg op hun bodem is gecultiveerd en een punctuele verschijningsvorm globaal eenzijdig de Britse betekenis draagt. God is er ook enkel voor het Koningshuis daar.

Helaas waren en zijn die Britse snobistische kolonisten nooit ontvankelijk geweest voor enig oeuvre van buiten hun eiland. Vind het dan ook opvallend grievend dat je je als bewoner van de Lage Landen in een Brits maatpak hebt laten TPH.

Ach ja..dat kan zo zijn. Gelukkig doet dat natuurlijk allemaal niet ter zake aangezien het in de Germaanse talen ook gebruikelijk is om de zelfde notitie vorm te gebruiken....mogelijk dat toen wij uit de lage landen de koning daar leverden dat wij het daar naar toe geexporteerd hebben of misschien hebben we het geimporteerd.

Maar een ding dat je de bewoners van het Angelsaksische eiland niet kan aansmeren is dat zij inferieure maatpakken maken. Ik heb dus liever een mooi comfortabel en kwalitatief hoogstaand Engels maatpak dan de Hollands oncomfortabele, lompe klompen. Marky.

Hij zou gisteren zijn opgehangen. Is ie al dood?

O, hij kan toveren.. Niks aan de hand. Hij tovert zichzelf wel weg ofzo.

Ik heb dus liever een mooi comfortabel en kwalitatief hoogstaand Engels maatpak dan de Hollands oncomfortabele, lompe klompen. Marky.

Bij vlagen geilt sTvolle kleding me best op. Ben een cross over tussen een hoogstaand feministisch archetype en een eenvoudige masculine hovenier.

• Topic Starter Topic Starter
klinkt als schei/ en natuurkundigen en niet als tovernaars. Het werkt overigens alleen in bijgelovige volkeren waar kennis vaak nog ontbreekt voor andere verklaringen.

Meer plantkundigen.Wat natuurlijk een onderdeel van natuurkunde is,maar dit leren ze zo niet op school.
Tovenaars is een naam die de bevolking eraan heeft gegeven.
Volkeren die de kennis nu hebben noemen het gezever:p,dus daar onbreekt weer een ander soort kennis.
Dus ja er zal altijd een groot deel van de bevolking onwetend zijn over bepaalde zaken.
Hypnose is hier ook een mooi voorbeeld van.

Laatst bewerkt:
Brandstapel!

Wie enkel leeft van de "informatie" die op het net ronddwarrelt heeft al intellectuele zelfmoord gepleegd "Cools". Er ontbreekt gewoon een selectiefilter om het waardeloze van het zinige te onderscheiden, veel van jouw zogenaamde hoogstandjes hier op DBB zijn hier een mooi voorbeeld van.

En in boeken kan dan geen onzin in staan?
Boeken kunnen ook onzin bevatten net zoals internet.
Op internet is gewoon meer informatie beschikbaar en sneller raad te plegen.
Iemand die zijn info van internet haalt zal altijd een voorsprong hebben op iemand die het uit boeken haalt.
Trouwens meeste boeken kan je ook raadplegen op internet.
Je hebt hier natuurlijk een basisinformatie voor nodig om deze te kunnen filteren.
Internet is een snelle manier om verder te bouwen van je basisinformatie.

Laatst bewerkt:
Het ging dan natuurlijk ook niet om de letterlijke betekenis van 'een boek open slaan' (blijkbaar was mijn vraag of je aan autisme lijdt niet duidelijk genoeg voor je), verder staan je posts vol met onzinnige stellingnames die het gevolg lijken te zijn van een gebrek aan een aanzienlijk referentiekader. Neem bijvoorbeeld een simplistische gedachte als "Iemand die zijn info van internet haalt zal altijd een voorsprong hebben op iemand die het uit boeken haalt". God, ik weet in dit geval niet eens waar ik moet beginnen met het genezingsproces, het is niet eens dat je tot de allerdebielste categorie behoort maar het is de compleet scheefgegroeide verhouding tussen algemene onwetendheid en zelfbeeld/reflectie die je hier tentoonspreidt waardoor ik even wat tijd nodig heb om na te denken over een plan van aanpak.

edit:
Even in vogelvlucht je postinghistorie bekeken, ik moet zeggen dat er wel hoop is. Veel half tam geraaskal maar je bent van goede wil met in beperkte mate de juiste onderzoekende attitude. Wel nog enorm veel werk aan de winkel, ik verwacht een prettige samenwerking.

Laatst bewerkt:
Het ging dan natuurlijk ook niet om de letterlijke betekenis van 'een boek open slaan' (blijkbaar was mijn vraag of je aan autisme lijdt niet duidelijk genoeg voor je), verder staan je posts vol met onzinnige stellingnames die het gevolg lijken te zijn van een gebrek aan een aanzienlijk referentiekader. Neem bijvoorbeeld een simplistische gedachte als "Iemand die zijn info van internet haalt zal altijd een voorsprong hebben op iemand die het uit boeken haalt". God, ik weet in dit geval niet eens waar ik moet beginnen met het genezingsproces, het is niet eens dat je tot de allerdebielste categorie behoort maar het is de compleet scheefgegroeide verhouding tussen onwetendheid en zelfbeeld die je hier tentoonspreidt waardoor ik even wat tijd nodig heb om na te denken over een plan van aanpak.

Tuurlijk iemand die internet gebruikt gaat een voorsprong hebben.
Jij kan nooit zo snel info uit boeken halen,info die hier ook beschikbaar is.
Maar zoals ik zei je hebt wel een basisinformatie nodig om deze te kunnen onderscheiden.
Ik vraag me wel af waarom je autisme erbij haalt.

Tuurlijk iemand die internet gebruikt gaat een voorsprong hebben.
Jij kan nooit zo snel info uit boeken halen,info die hier ook beschikbaar is.
Maar zoals ik zei je hebt wel een basisinformatie nodig om deze te kunnen onderscheiden.
Ik vraag me wel af waarom je autisme erbij haalt.

Je lijkt een nogal simplistische opvatting van 'informatie' te hebben, "Cools".

Het lezen van bepaalde werken in de vorm van boeken in de meeste gevallen, wakkeren een bepaald proces aan, verscherpen een bepaald proces, dat niet te vergelijken is met het intikken van een vraag in een google searchbar en een daaruit voortvloeiende webpage te lezen die de desbetreffende vraag wel of niet naar tevredenheid beantwoord. Lezen van boeken, beschrijvingen van onderzoeksprocessen, kritische analyses over bepaalde onderwerpen (welke je in de meeste gevallen ook op het internet kan vinden ja, maar dat is eigenlijk helemaal het punt niet) gaat verder dan je gelijk halen op een concreet punt door iemand een wiki pagina in het gezicht te wrijven en je zelf te high-fiven achter je pc alsof je nooit van het middelbare schoolplein bent afgestapt.

Autisme haal ik er bij, in letterlijke zin natuurlijk naar alle waarschijnlijkheid onterecht, omdat jij volledig onbekend lijkt te zijn met iedere vorm van abstractisering.

edit:
Even in vogelvlucht je postinghistorie bekeken, ik moet zeggen dat er wel hoop is. Veel half tam geraaskal maar je bent van goede wil met in beperkte mate de juiste onderzoekende attitude. Wel nog enorm veel werk aan de winkel, ik verwacht een prettige samenwerking.

De dingen die ik hier post is van onderzoekende zin ook.
Het is een trage evolutie geweest die stilaan ten einde loopt.
De dingen die ik post helpen mij beter de dingen in perspectief te zien zodat mijn onderzoek naar deze dingen sneller verloopt.
Uit ervaring weet ik dat buiten bepaalde punten opschrijven het ook goed is om je gedachten en vragen volledig uit te schrijven.
Eventuele reacties van anderen helpen dit proces ook weer.
Door een synergie van bepaalde methodes te gebruiken ga je altijd sneller vooruit.

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Je lijkt een nogal simplistische opvatting van 'informatie' te hebben, "Cools".

Het lezen van bepaalde werken in de vorm van boeken in de meeste gevallen, wakkeren een bepaald proces aan, verscherpen een bepaald proces, dat niet te vergelijken is met het intikken van een vraag in een google searchbar en een daaruit voortvloeiende webpage te lezen die de desbetreffende vraag wel of niet naar tevredenheid beantwoord. Lezen van boeken, beschrijvingen van onderzoeksprocessen, kritische analyses over bepaalde onderwerpen (welke je in de meeste gevallen ook op het internet kan vinden ja, maar dat is eigenlijk helemaal het punt niet) gaat verder dan je gelijk halen op een concreet punt door iemand een wiki pagina in het gezicht te wrijven en je zelf te high-fiven achter je pc alsof je nooit van het middelbare schoolplein bent afgestapt.

Autisme haal ik er bij, in letterlijke zin natuurlijk naar alle waarschijnlijkheid onterecht, omdat jij volledig onbekend lijkt te zijn met iedere vorm van abstractisering.

Tuurlijk,boeken zijn een heel goede aanvulling op je lessen.
Ik heb vroeger bepaalde info uit boeken gehaald,maar ik heb ook priveles gehad.
Nu ik moet zeggen,had ik deze privelessen niet gekregen had ik zeker heel veel van die info uit die boeken kunnen halen.Info die niet zo makkelijk op het internet te verkrijgen is en soms zelfs helemaal niet.
Dus je hebt wel een point als ik er zo over nadenk.
De boeken waren zeker een mooie aanvulling om bepaalde punten te bevestigen en toch nog wat extra info te geven.
Voor medisch onderzoek heb ik boeken gebruikt maar ik vind dezelfde info sneller en uitgebreider op internet terug.
Ik kan zo meerdere onderwerpen raadplegen en vergelijken.
Het hangt ervan af wat voor soort info je gaat raadplegen.
Sommige onderwerpen kun je zeker beter in een uitgebreid boek halen.

Dus hierbij moet ik je gelijk geven.
Het is soms moeilijk als je met zoveel dingen bezig bent om alle vroegere lessen en ervaringen te gebruiken.
Ik ben laatste tijd alleen met medisch onderzoek op internet bezig vanwege ziekte,dus mijn kijk op dingen wordt door deze overvloed aan informatie begrensd.

Laatst bewerkt:
ahahha

Terug
Naar boven