Fitness Seller

Trailer dexter season 5!

yeahh, heerlijke serie

brutaal gewoon 26 september dus jess sss

Kan niet wachten :)

Dexter > alle andere series.

• Topic Starter Topic Starter
Nice, niet veel later zijn ze dus ook te downloaden.
Dat zal inderdaad niet lang duren, heb zo de eerste vier ook gezien op internetsites.
Enige probleem is dat ik een laptop heb zonder boxen, en het regelmatig meemaakte dat het te zacht was. Beeldkwaliteit ook niet geweldig trouwens.
Maar dexter is zo vet dat het allemaal goed is.
Wat vinden jullie trouwens de beste/minder goede seizoenen? Ik vond zelf 3 een stuk minder, maar die heb ik ook met plezier gekeken.

awesome:cool:

Dexter ownt keihard.

Beste serie ooit imho.

Echt één van de beste series ooit.

Hmm, ken de serie niet. Misschien maar is aan beginnen als ik de reacties zo lees.

De serie gaat over een man, met de naam Dexter, en Dexter is een serie moordenaar die niet kan stoppen. En om dat hij niet kan stoppen vermoord hij -the bad guyz-. Daarnaast kan Dexter geen emoties voelen etc etc en dat zorgt voor een goeie serie.

ik moet nog aan seizoen 2 beginnen, binnenkort eens mee starten

Dexter = epic. Einde van seizoen 4 was epic^2.

Sympathieke psychopaat met jeugdtrauma werkt als bloedanalyst bij politie en vermoord mensen omdat ie dat moet, maar omdat hij een code heeft alleen de bad guys.
Ik ken niemand, behalve wat stoffige 40 plussers, die dit geen goede serie vinden;)

Dat zal inderdaad niet lang duren, heb zo de eerste vier ook gezien op internetsites.
Enige probleem is dat ik een laptop heb zonder boxen, en het regelmatig meemaakte dat het te zacht was. Beeldkwaliteit ook niet geweldig trouwens.
Maar dexter is zo vet dat het allemaal goed is.
Wat vinden jullie trouwens de beste/minder goede seizoenen? Ik vond zelf 3 een stuk minder, maar die heb ik ook met plezier gekeken.

Vind 2 het bruutste seizoen, vooral omdat ik daarin voor zowel James Doakes als Dexter erg veel sympathie kon opbrengen, maar hun tweestrijd in principe uitzichtloos is waarin één van hen moet verliezen. Echt heel bruut.

Vind 2 het bruutste seizoen, vooral omdat ik daarin voor zowel James Doakes als Dexter erg veel sympathie kon opbrengen, maar hun tweestrijd in principe uitzichtloos is waarin één van hen moet verliezen. Echt heel bruut.

Klopt, die tweestrijd tussen Doakes en Dexter was erg goed.

potverdikke net alle 4 de seizoenen gezien kan niet wachten op het 5e nu

Terug
Naar boven