Fitness Seller

Train 5 jaar ( geen vooruitgang meer )

dude90

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
90kg
Beste lezers,

Ik heb een vraag.

Ben 1,85 lang en weeg 90 kg

Ik train nu bijna 5 jaar en loop al 1,5 jaar met het idee dat ik gewoon niet meer vooruit ga.
Wat ik ook doe, kom gewoon niet verder.

Nu zat ik te denken aan een kuurtje, om me net even wat verder te brengen dan waar ik nu ben.
Je leest zoveel tegenstrijdige verhalen dat je verslaaft raakt, je prostaat vergroot, je terug bij af bent als je stopt met de kuur.

Wat zijn nou de risico's?

Ik wil een lichte kuur, als ik maar een kilo of 3/4 spier massa aan kom ben ik al lang blij.
Lijkt als of ik een drempel over moet maar net niet het hoogste punt bekijk om er overheen te komen.

Zat te denken aan anavar only of winstrol only.

Wat zeggen jullie hiervan.

Dus jij denkt als je tegen een berg op aan het fietsen bent, en op een gegeven moment stil komt te staan, dat een klein stukje trappen ervoor gaat zorgen dat je een heel eind verder die berg op komt, en dat zodra je stopt met bijtrappen je niet achteruit gaat rollen? Okee.

ben wel benieuwd hoe je eruit ziet dan

Dus jij denkt als je tegen een berg op aan het fietsen bent, en op een gegeven moment stil komt te staan, dat een klein stukje trappen ervoor gaat zorgen dat je een heel eind verder die berg op komt, en dat zodra je stopt met bijtrappen je niet achteruit gaat rollen? Okee.

Ja klopt. Als je stil staat op de berg en dat kleine beetje trappen helpt je over de top heen.
Daarna ga je alsmaar naar beneden of het ravijn in:trollfacex:

Probleem van deze sport. Je staat nog niet vast en op je natty limiet hoor, maar het gaat nu gewoon een stuk langzamer.
Je zult toch iets aan je voeding/training moeten tweaken wil je iets verder komen, maar als je al 1,5 jaar vastzit zal je na je kuur weer terugvallen waar je nu zit.

Voor elke kg aan spiermassa moet je nu gewoon 10x zoveel moeite doen dan een paar jaar terug, helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Maar een winstrol of anava kuur zal me dus niet verder helpen.

Is soms zo frustrerend, ben je zelf al een aantal jaren aan het trainen.
Zie je in januari een nieuweling op de spotschool broodmager.
En in een half jaar tijd zijn ze net zo breed.
Zitten ze wel helemaal onder de puisten enzv, maar is gewoon frustrerend als je dan op zo een punt blijft hangen.

Lijkt me sterk na een half jaar ook al is er dan AAS in het spel bij die broodmagere novices.
Mogelijk ligt de stagnatie ook voor een deel bij wat je zelf (niet goed) doet.

Hoe heb je precies getraind in die eerste 3,5 jaar waarin je nog progressie boekte?

Hoeveel progressie heb je dan netto geboekt in termen van kracht, omvang en gewicht in die 3,5 jaar?

Voeding in orde?

Zitten ze wel helemaal onder de puisten enzv, maar is gewoon frustrerend als je dan op zo een punt blijft hangen.

gab ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij ben je al aardig breed, en je traint toch voor je zelf, waarom wil je steeds groter zijn dan de andere waarmee je je gaat vergelijken, straks neem je een kuur en dan ben je groter dan die gasten dat je wou.
En dan ga je even naast Rich piana staan, na wil eigenlijk wel groter zijn ik ben al zo veel jaar bezig met trainen maar ben nog niet groter als Rich piana, even wat olie erin spuiten, volgens mij wordt het alleen maar erger als je je met iedereen gaat vergelijken.
Maar je moet het zelf weten uiteindelijk. Als jij het wilt gebruiken moet je het doen.

Helaas spelen genen ook een extreem grote rol in deze sport.
Zat van die nieuwelingen trainen een half jaar en stoppen, andere hebben goeie genen en kunnen gewoon een hoop gainen in een half jaar waar jij misschien jaren over doet.
En dan heb je natuurlijk ook altijd een groep die meteen naar AAS grijpt, maar dat zijn in vele gevallen wel de mensen die allerlei problemen krijgen en als ze krimpen na de kuur weer stoppen etc.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Denk dat ik er idd toch maar vanaf blijf, weer een potje creatine bestel en er weer keihard tegenaan ga :).

Zal morgen wel is ff posten wat ik zo allemaal eet op een dag.
Wie weet dat het daar in zit idd

Doen jullie veel cardio?

Laatste maand heb ik toch best wat cardio gedaan en ook wat gewicht verloren, maar heb toch altijd het gevoel dat je ook wat spier massa verliest.

Bedankt voor de reacties.
Denk dat ik er idd toch maar vanaf blijf, weer een potje creatine bestel en er weer keihard tegenaan ga :).

Zal morgen wel is ff posten wat ik zo allemaal eet op een dag.
Wie weet dat het daar in zit idd

Doen jullie veel cardio?

Laatste maand heb ik toch best wat cardio gedaan en ook wat gewicht verloren, maar heb toch altijd het gevoel dat je ook wat spier massa verliest.

Als de rest allemaal in orde is en je komt nog niet aan en je wil toch dat stapje hoger, wat houd je dan tegen? Met natural cutten verlies je haast altijd wel wat spier. Net als wat jasenko zegt genen spelen altijd een grote rol dus als je echt meer wil maar er zit natural niet meer in te halen zou ik je eerst maar eens goed verdiepen in de materie en de mogelijke bijwerkingen.

als je op een plateau komt moet je of wel meer eten of anders trainen.
gewoon doorbijten en niet de gemakkelijke weg nemen!

Als je wat meer info geeft over je methodes en behaalde resultaten kunnen mensen je misschien helpen. Begin eens met de vragen van harpep te beantwoorden.

Ja klopt. Als je stil staat op de berg en dat kleine beetje trappen helpt je over de top heen.
Daarna ga je alsmaar naar beneden of het ravijn in:trollfacex:
er is geen top

latest?cb=20130119092916.jpg

na een ''aantal jaar trainen'' zit je totaal nog niet op je top; je kan dus makkelijk verder, gewoon een kwestie van optimaliseren.
Waar je die nieuweling nu van beschuldigd/op veroordeelt wil je jezelf nu dus ook schuldig aan maken; het gaat je niet snel genoeg, alles optimaliseren is teveel moeite, dus een var winny kuurtje dr in.

Helemaal prima natuurlijk, moet ieder voor zichzelf weten. Maar om dr een kuur in de knallen omdat je jezelf met anderen vergelijkt en het je frustreert dat zij harder gaan dan jij / jaloezie is in mijn ogen absoluut geen goede basis man. Let that sink in for a moment.

na een ''aantal jaar trainen'' zit je totaal nog niet op je top; je kan dus makkelijk verder, gewoon een kwestie van optimaliseren.
Waar je die nieuweling nu van beschuldigd/op veroordeelt wil je jezelf nu dus ook schuldig aan maken; het gaat je niet snel genoeg, alles optimaliseren is teveel moeite, dus een var winny kuurtje dr in.

Helemaal prima natuurlijk, moet ieder voor zichzelf weten. Maar om dr een kuur in de knallen omdat je jezelf met anderen vergelijkt en het je frustreert dat zij harder gaan dan jij / jaloezie is in mijn ogen absoluut geen goede basis man. Let that sink in for a moment.

En jij hebt wel tot je ''natuurlijke max getraint'' voordat je begon met kuren?

Terug
Naar boven