Fitness Seller

Train 5 jaar ( geen vooruitgang meer )

dude90

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
90kg
Beste lezers,

Ik heb een vraag.

Ben 1,85 lang en weeg 90 kg

Ik train nu bijna 5 jaar en loop al 1,5 jaar met het idee dat ik gewoon niet meer vooruit ga.
Wat ik ook doe, kom gewoon niet verder.

Nu zat ik te denken aan een kuurtje, om me net even wat verder te brengen dan waar ik nu ben.
Je leest zoveel tegenstrijdige verhalen dat je verslaaft raakt, je prostaat vergroot, je terug bij af bent als je stopt met de kuur.

Wat zijn nou de risico's?

Ik wil een lichte kuur, als ik maar een kilo of 3/4 spier massa aan kom ben ik al lang blij.
Lijkt als of ik een drempel over moet maar net niet het hoogste punt bekijk om er overheen te komen.

Zat te denken aan anavar only of winstrol only.

Wat zeggen jullie hiervan.

Dus jij denkt als je tegen een berg op aan het fietsen bent, en op een gegeven moment stil komt te staan, dat een klein stukje trappen ervoor gaat zorgen dat je een heel eind verder die berg op komt, en dat zodra je stopt met bijtrappen je niet achteruit gaat rollen? Okee.

ben wel benieuwd hoe je eruit ziet dan

Dus jij denkt als je tegen een berg op aan het fietsen bent, en op een gegeven moment stil komt te staan, dat een klein stukje trappen ervoor gaat zorgen dat je een heel eind verder die berg op komt, en dat zodra je stopt met bijtrappen je niet achteruit gaat rollen? Okee.

Ja klopt. Als je stil staat op de berg en dat kleine beetje trappen helpt je over de top heen.
Daarna ga je alsmaar naar beneden of het ravijn in:trollfacex:

Probleem van deze sport. Je staat nog niet vast en op je natty limiet hoor, maar het gaat nu gewoon een stuk langzamer.
Je zult toch iets aan je voeding/training moeten tweaken wil je iets verder komen, maar als je al 1,5 jaar vastzit zal je na je kuur weer terugvallen waar je nu zit.

Voor elke kg aan spiermassa moet je nu gewoon 10x zoveel moeite doen dan een paar jaar terug, helaas.

• Topic Starter Topic Starter