MuscleMeat

Train 5 jaar ( geen vooruitgang meer )

Dus jij denkt als je tegen een berg op aan het fietsen bent, en op een gegeven moment stil komt te staan, dat een klein stukje trappen ervoor gaat zorgen dat je een heel eind verder die berg op komt, en dat zodra je stopt met bijtrappen je niet achteruit gaat rollen? Okee.
goed gezegd, maar klopt idd het gaat zo langzaam en traag en je besteedt er zoveel tijd aan dat je het idee van kuren altijd wel in je achterhoofd heb zitten, ik wel dan tenminste,

En jij hebt wel tot je ''natuurlijke max getraint'' voordat je begon met kuren?

Quote eventjes de zin waar je ziet staan dat ik dat heb gedaan, want je moet vrij veel fantasie hebben om dat tussen de regels door te lezen.
Volgens mij heb ik het namelijk nergens over mezelf gehad. Ik zeg alleen dat ik m'n twijfels heb bij z'n motieven. Ik zeg nergens dat iedereen tot z'n natuurlijke max moet trainen voordat je gaat kuren, en spreek nergens een waarde oordeel over kuren of niet kuren uit.

@TS Post is foto van toen je begon met trainen en nu.

Maar een winstrol of anava kuur zal me dus niet verder helpen.

Is soms zo frustrerend, ben je zelf al een aantal jaren aan het trainen.
Zie je in januari een nieuweling op de spotschool broodmager.
En in een half jaar tijd zijn ze net zo breed.
Zitten ze wel helemaal onder de puisten enzv, maar is gewoon frustrerend als je dan op zo een punt blijft hangen.

Ga je daar trainen voor jezelf of om groter te lijken dan de anderen? Je motivatie is verkeerd.

Learn to love the grind als je een natte wilt blijven.

Quote eventjes de zin waar je ziet staan dat ik dat heb gedaan, want je moet vrij veel fantasie hebben om dat tussen de regels door te lezen.
Volgens mij heb ik het namelijk nergens over mezelf gehad. Ik zeg alleen dat ik m'n twijfels heb bij z'n motieven. Ik zeg nergens dat iedereen tot z'n natuurlijke max moet trainen voordat je gaat kuren, en spreek nergens een waarde oordeel over kuren of niet kuren uit.

Nee was gewoon een vraag. Geen aanname gewoon een vraag niet meer en niet minder.

ik zeg niet doen en begin eerst te onderzoeken of de oorzaak elders ligt. Hoe train je, voeding, wat zijn je doelen etc etc

Ilyasse van de recherge?

Terug
Naar boven