Phaetor
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
Ik wil binnekort met een Bill Starr schema beginnen te trainen maar ik vraag me af of ik geen problemen ga hebben met de combinatie met de vechtsport
Volgens bill starr train ik ma - wo - vrij. Echter is de Ju-jitsu training op zaterdagmiddag, en die trainingen zijn altijd intensief. Alle spieren worden eigenlijk wel belast tijdens de trainingen, benen nog het meeste door al de verschillende standen. Maar ook chest, armen etc door het pompen e.d.
Nu vraag ik me af of dit niet te veel van het goede is, want ik doe vrijdag dan bench / squat / rows met bill starr en ik wil niet dat ik de spiergroei verneuk door te veel te gaan trainen.
Wat denken jullie ? Gaat het hinderen en mijn fitness progressie beïnvloeden ?
Volgens bill starr train ik ma - wo - vrij. Echter is de Ju-jitsu training op zaterdagmiddag, en die trainingen zijn altijd intensief. Alle spieren worden eigenlijk wel belast tijdens de trainingen, benen nog het meeste door al de verschillende standen. Maar ook chest, armen etc door het pompen e.d.
Nu vraag ik me af of dit niet te veel van het goede is, want ik doe vrijdag dan bench / squat / rows met bill starr en ik wil niet dat ik de spiergroei verneuk door te veel te gaan trainen.
Wat denken jullie ? Gaat het hinderen en mijn fitness progressie beïnvloeden ?

zal ik maar gewoon wat meer eten om met het verhoogde verbruik mee te gaan

Na een beetje te verdelen ging het alweer