XXL Nutrition

train vaak alleen

iemand in de gym vragen je te spotten..

gym code = If someone asks you to help.. you shall help :p

Dumbbell presses uber alles.

In een powerrack bankdrukken.

Waarom moet je tot faillure pressen om verder te komen?

gewoon even hulp vragen...en tot wat meer dr op leggen dan je kan..dan komt het wel goed

gewoon op een kerel afstappe en vriendelijk vrage of die achter je staat

Waarom moet je tot faillure pressen om verder te komen?
Iemand die nog niet zo lang traint , weet echt niet waar zijn max ligt . Het kan echt zijn dat je perfect 5 reps kan maken en dat die 6de er ineens niet meer in zit.En dan lig je daar met een halter op je buik.

OT: Gewoon effe vragen aan een spotter en zeg dat hij met zijn handen van die bar blijft totdat jij bv . 'Ja' roept ofzo ...
En anders is een powerrack met pins een oplossing.

dan nog als je de bar niet omhoog krijgt kan je hem zo over je heen rollen

Als je geen 120+kg drukt kan je 'em gewoon van je afrollen en anders vraag je een instructeur/willekeurige :sd: om hulp.

als je er onder ligt gewoon voor hulp roepen, er zal wel iemand komen om je te helpen

Als je geen 120+kg drukt kan je 'em gewoon van je afrollen en anders vraag je een instructeur/willekeurige :sd: om hulp.

:roflol:
Het klotige is dat die superdudes zich altijd genoodzaakt voelen 'mee te helpen' . Krijg ik echt het schijt .
Bovendien vind ik het toch aangenamer om dat gewicht niet te moeten rollen . Liever geen 120 kg op mijn balzak.

Don't be a pussycat pleaks!

Gewoon benchen, als die valt pech.

50kg ga je niet dood van.

:roflol:
Het klotige is dat die superdudes zich altijd genoodzaakt voelen 'mee te helpen' . Krijg ik echt het schijt .
Bovendien vind ik het toch aangenamer om dat gewicht niet te moeten rollen . Liever geen 120 kg op mijn balzak.
Ja, handjes op de barbell is te irritant.. Weet je nooit of je nou zelf ineens supersterk ben geworden of dat je "spotter" een nieuw PR zet op curlen.

hee hallo train vaak alleen en kom dan bij het bankdrukken niet echt verder, hoe kan ik daar verandering in brengen

groeten

Beste is met iemand erbij trainen (spotter) en anders is een goed alternatief om met halters te drukken. Welk gewicht neem je momenteel op de bank?
Overigens is negatief trainen ook optie als je vast zit. Dan tilt de spotter (heb je dan dus wel nodig) het gewicht, mee, omhoog en jij laat het langzaam zakken.

succes ;)
d

Beste is met iemand erbij trainen (spotter) en anders is een goed alternatief om met halters te drukken. Welk gewicht neem je momenteel op de bank?
Overigens is negatief trainen ook optie als je vast zit. Dan tilt de spotter (heb je dan dus wel nodig) het gewicht, mee, omhoog en jij laat het langzaam zakken.

succes ;)
d

Zie niet in waarom je dat zou doen . Pak het gewicht dat je aankan .

Negatieve reps zijn goed voor hypertrophie en algemene krachtgains als je vast zit op een bepaald gewicht.

Ofzoiets, ik vind 't ook bullshit..

Ja, handjes op de barbell is te irritant.. Weet je nooit of je nou zelf ineens supersterk ben geworden of dat je "spotter" een nieuw PR zet op curlen.

Dat niet alleen. Maar je spotter heeft nooit hetzelfde tempo als jij, wat je onnodig energie kost doordat hij de bar altijd afremt.

Negatieve reps zijn ook heel goed voor overtraining en blessures. Echt een aanrader, vooral voor beginners en dan vooral naturels.

Terug
Naar boven