hee hallo train vaak alleen en kom dan bij het bankdrukken niet echt verder, hoe kan ik daar verandering in brengen
groeten
groeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die nog niet zo lang traint , weet echt niet waar zijn max ligt . Het kan echt zijn dat je perfect 5 reps kan maken en dat die 6de er ineens niet meer in zit.En dan lig je daar met een halter op je buik.Waarom moet je tot faillure pressen om verder te komen?
Als je geen 120+kg drukt kan je 'em gewoon van je afrollen en anders vraag je een instructeur/willekeurigeom hulp.

Ja, handjes op de barbell is te irritant.. Weet je nooit of je nou zelf ineens supersterk ben geworden of dat je "spotter" een nieuw PR zet op curlen.
Het klotige is dat die superdudes zich altijd genoodzaakt voelen 'mee te helpen' . Krijg ik echt het schijt .
Bovendien vind ik het toch aangenamer om dat gewicht niet te moeten rollen . Liever geen 120 kg op mijn balzak.
hee hallo train vaak alleen en kom dan bij het bankdrukken niet echt verder, hoe kan ik daar verandering in brengen
groeten

Beste is met iemand erbij trainen (spotter) en anders is een goed alternatief om met halters te drukken. Welk gewicht neem je momenteel op de bank?
Overigens is negatief trainen ook optie als je vast zit. Dan tilt de spotter (heb je dan dus wel nodig) het gewicht, mee, omhoog en jij laat het langzaam zakken.
succes
d
Ja, handjes op de barbell is te irritant.. Weet je nooit of je nou zelf ineens supersterk ben geworden of dat je "spotter" een nieuw PR zet op curlen.