- Waardering
- 3.699
Waarom zou iemand niet alleen trainen? ?
Heb met bijde (alleen en met iemand) ruim ervaring en moet zeggen dat m'n keuze uitgaat naar alleeen trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind 't eigenlijk nog knap dat ik jouw post in een keer begreep..in begin deed ik eig niks anders dan praten in de gym.. ik leerde en leerde.. nu dat ik vind dat ik tog wel gng info binnengehaald heb train ik alleen.. ik ken ondertss wel idrn in de gym dus als ik bv ni zkr ben dat ik mijn bp ni gaat halen vraag ik iemand om er achter te staan mja anders train ik wel alleen is best.. je kan je meer op je doel concentreren en krijg je geen slap gezever te horen.. zeker als je je vriendin meepakt in de gym.. man naar komt alleen zever uit![]()

Ik train ook samen met een vriend van me, die gast is super gemotiveerd. Soms is het prettig als je een klote dag hebt en je hebt geen zin in dat 3e setje squaten dat je ie je er ff doorheen bulderd. Als ik alleen was was ik misschien wel gestopt. Ook in een set nog een repje of 2 extra eruit persen op het eind zou ik misschien niet doen als iemand boven me stond te roepen.