Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol ! Ik dacht komt een serieus betoog is het ineens bullshitNegatieve reps zijn goed voor hypertrophie en algemene krachtgains als je vast zit op een bepaald gewicht.
Ofzoiets, ik vind 't ook bullshit..

, bij bankdrukken rol ik hem eerst naar mn benen en dan klauter ik er onderuit (1 keer overkomen
)Negatives doen is geen oplossing, dat is het probleem vergroten, vermits je meer gewicht gebruikt dan je omhoog kan drukken. Je zal dus sowiso onder de stang terechtkomen.hallo thnx voor het reageren, zal wel eens met dumbbells gaan trainen erbij dan kijken, en ik zit op het moment op 75 kg, word je ook niet echt vrolijk van als je dat over je lichaam laat rollen en zal me meer gaan richten op het negatieve
Negatives doen is geen oplossing, dat is het probleem vergroten, vermits je meer gewicht gebruikt dan je omhoog kan drukken. Je zal dus sowiso onder de stang terechtkomen.
Zoals ik al zei: in het rack benchen, dat is het meest voor de hand liggende.
Voor hen is het hetzelfde.Behalve als er maar 1 rack is en de andere klanten willen squatten.

ook direct vanaf de grond drukken. Kan anders natuurlijk ook