Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
ook een vrouw was ik niet in belgisch limburg gaan ophalen

srs

ga je nog wel mee uit? Anders snap ik er geen bal van, gaan we lekker raven enzo weet je wel :D net als in perron.

OT: hebben ze banken en podiums in de club?
of strippers palen

ga je nog wel mee uit? Anders snap ik er geen bal van, gaan we lekker raven enzo weet je wel :D net als in perron.

OT: hebben ze banken en podiums in de club?
of strippers palen

dat bekijk ik dan wel , denk het niet, ben voornemens om rustiger aan te doen met alcohol en nuchter stappen is saai

dat bekijk ik dan wel , denk het niet, ben voornemens om rustiger aan te doen met alcohol en nuchter stappen is saai

Is niet zo, voel mezelf veel frisser als ik zonder alcohol op stap ben. Probeer het is zonder jezelf te vertellen dat het saai is.

Is niet zo, voel mezelf veel frisser als ik zonder alcohol op stap ben. Probeer het is zonder jezelf te vertellen dat het saai is.

Houd je bek kl***zak

Als wok en sushi gelijk staan is het misschien een idee om het lichaamsgewicht van de zwaarste groep te laten tellen?

Laatst bewerkt:
Houd je bek kl***zak

Als wok en sushi gelijk staan is het misschien een idee om het lichaamsgewicht van de zwaarste groep te laten tellen?

Volgens mij legt de Wok dat af :P Sushi heeft een redelijk aantal 100 kg +ers. Hier iig 107 ( tegen die tijd wel 110+) voor Sushi.

heb het paar keer geprobeerd, maar het is nog nooit echt succesvol geweest eigenlijk... helaas want zou een hoop kater + geld schelen

Terug
Naar boven