Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
ik ga vrij vaak nuchter stappen en zaai meer paniek dan de gemiddelde dronken persoon :o

Laatst bewerkt:
Longhorn Steakhouse begint op gang te komen boys.. het is net een dieseltje hij stoomt Yakitori voorbij over een weekje

• Topic Starter Topic Starter
Longhorn Steakhouse begint op gang te komen boys.. het is net een dieseltje hij stoomt Yakitori voorbij over een weekje
Je weet toch dat ik zowieso het restaurant kies met de minste stemmen...of misschien wel een restaurant kies in nijmegen om iedereen een beetje tegemoet te komen:trollface:

misschien IN

Ook misschien in, morgen is deadline?

Sushi it is!

Inderdaad zo te zien wel

Ook misschien in, morgen is deadline?
Wil morgen wel gaan reserveren inderdaad

Waarschijnlijk sushi, want een hoop wokstemmers gaan niet mee

Of zullen we naar de mac donalds gaan in Rotterdam..lekker in de buurt :o

Is er nog iemand die vanuit Groningen, Friesland, Drenthe of Zwolle oid die kant op gaat en een plekkie over heeft? Anders gaat het hem voor mij helaas niet worden, als ik met de motor daar heen tuf ben ik kapot en de terugweg wordt dan helemaal een hel.

Is er nog iemand die vanuit Groningen, Friesland, Drenthe of Zwolle oid die kant op gaat en een plekkie over heeft? Anders gaat het hem voor mij helaas niet worden, als ik met de motor daar heen tuf ben ik kapot en de terugweg wordt dan helemaal een hel.

Hop in.

Terug
Naar boven