- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd je bek kl***zak
Als wok en sushi gelijk staan is het misschien een idee om het lichaamsgewicht van de zwaarste groep te laten tellen?
Je weet toch dat ik zowieso het restaurant kies met de minste stemmen...of misschien wel een restaurant kies in nijmegen om iedereen een beetje tegemoet te komenLonghorn Steakhouse begint op gang te komen boys.. het is net een dieseltje hij stoomt Yakitori voorbij over een weekje

Hoezo zou hij dan moeten afvallen?Ja hoor, heb je eigen fiets of wil je op me pakkiedragen voorop zitten? Mocht je geen fiets hebben dan moet je wel ff wat afvallen want er zit een stickertje op dat er maar 15kg op kan.
Ja hoor, heb je eigen fiets of wil je op me pakkiedragen voorop zitten? Mocht je geen fiets hebben dan moet je wel ff wat afvallen want er zit een stickertje op dat er maar 15kg op kan.
Je weet toch dat ik zowieso het restaurant kies met de minste stemmen...of misschien wel een restaurant kies in nijmegen om iedereen een beetje tegemoet te komen![]()

Daar ga ik ook wel naar kijken als ik ga reserveren..beetje hooms dat er bij wok heel veel stemmers staan die niet eens meegaan. Sushi staat dan ook dik voor eigelijk.
Wil morgen wel gaan reserveren inderdaad

Is er nog iemand die vanuit Groningen, Friesland, Drenthe of Zwolle oid die kant op gaat en een plekkie over heeft? Anders gaat het hem voor mij helaas niet worden, als ik met de motor daar heen tuf ben ik kapot en de terugweg wordt dan helemaal een hel.