- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Stiekem wel
Dat is de reden waarom ik komVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stiekem wel
Dat is de reden waarom ik komNee bro Arnodsi had het al uitgelegd. RockofAges was zijn eiwitshake vergeten in de gym en uiteindelijk is naar voren gekomen dat Arnodsi deze had leeg gedronken en de shakebeker had weggegooid zodat er geen bewijs meer was. Niks bijzonders dus
Zijn er nog mensen in om flappy bird te spelen volgende week?
Zijn er nog mensen in om flappy bird te spelen volgende week?
In plaats van te trainen bedoel je? Hmm no thnx. Maar als iemand Ganzenbord meeneemt ben ik IN
In plaats van te trainen bedoel je? Hmm no thnx. Maar als iemand Ganzenbord meeneemt ben ik IN

Wat is er nou precies met die t-shirts? Gaan je shirts laten maken met de naam erop ofzo?
Twister kan ook, beetje tegen elkaar aanrijden enz, strak idee

Goed plan! Ik neem mijne ook mee hihihi
Wat is er nou precies met die t-shirts? Gaan je shirts laten maken met de naam erop ofzo?

We krijgen allemaal een t-shirt met een foto van pleister en zijn naam erop..Twister kan ook, beetje tegen elkaar aanrijden enz, strak idee
Goed plan! Ik neem mijne ook mee hihihi
![]()

We krijgen allemaal een t-shirt met een foto van pleister en zijn naam erop..![]()
Klopt iedereen krijgt een shirtje met de naam Pleister op de achterzijde. Dit heb ik zo geregeld met René van XXL omdat ik wist dat iedereen daar zeer blij mee zou zijn