XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
nee sorry,kan echt ni mee
vrouwtje moet werken dat weekend en ik moet thuis op de kindertjes letten
sorry zou echt wel mee willen maar helaas:(

Je kunt je kinderen ook mee nemen.

Er is wel fatsoenlijk visloos eten te krijgen he bij dat restaurant? Anders ga ik daar een hele slechte tijd hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt je kinderen ook mee nemen.

Er is wel fatsoenlijk visloos eten te krijgen he bij dat restaurant? Anders ga ik daar een hele slechte tijd hebben.

Dan gaan we samen een hele slechte tijd hebben daar....... En als ik niks lekker kan bestellen daar dan word ik heel erg chaggerijnig....:mad: heel erg!

desondanks zijn er genoeg gegadigden om alles op te eten wat er blijft staan denk ik.

Oh doelde ook niet op de DBB groep, meer op van die aso's die de hele menukaart bestellen omdat 'het toch all you can eat is' en dan letterlijk 3/4 weg laten fl*kkeren om vervolgens nog weer andere dingen te bestellen :P

Hoe gaat zo'n meet in z'n werk eigenlijk. Vroeger bij Gijs werd er altijd gemaxt op elke oefening, is dat hier net zo?

En misschien is het handig om een apart tafeltje voor die ene jongen en zijn 3 vriendjes te regelen?

Hoe gaat zo'n meet in z'n werk eigenlijk. Vroeger bij Gijs werd er altijd gemaxt op elke oefening, is dat hier net zo?

We gaan allemaal in een rij staan en dan mag iedereen 1 setje bankdrukken, na 2 uur zijn we waarschijnlijk klaar aangezien we met 50 mensen zijn en dan gaan we sushi eten

En misschien is het handig om een apart tafeltje voor die ene jongen en zijn 3 vriendjes te regelen?

dat doet ook niet iedereen :roflol:

ik zie als enige ''normale'' voedsel patat en frikandel. snackbar, anyone?

Ik mag toch hopen dat ze een speciaal frituurpannetje hebben voor de gerechten waar geen vis in zit? Anders bestel ik bij de mac wel extra en vreet ik dat bij de sushi tent op.

Terug
Naar boven