AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom mensen aanhang meenemen, staan nu aardig wat mensen tussen die dat doen. Waarom in godsnaam? Waarom? Gewoon waarom?

wordt leuk jongens heb er zin :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom mensen aanhang meenemen, staan nu aardig wat mensen tussen die dat doen. Waarom in godsnaam? Waarom? Gewoon waarom?
OMdat het kan..ik durf niet alleen:o

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

wordt leuk jongens heb er zin :D
Je kunt gerust komen hoor ;) Er zijn toch al afmeldingen..:D

het is dat ik met ivo binnenkom, anders had ik ook niet gedurfd :o

Naast ivo lijk ik wel nog meer ecto tho :(

Verkapte ik wil je vetrolletjes nken ivo posts.

omdat ivo weer de lul moet uithangen en me net whats appde dat ie niet meer mee ging omdat redenen, en ik ten eerste die hele tocht alleen in de auto niet zie zitten, en ten tweede is benzinegeld voor 450 km niet heel goedkoop in je eentje. Ik baal echt ontzettend momenteel, want ik zat echt als een klein k*tkind af te tellen ''nog .. nachtjes slapen en dan ga ik eindelijk naar eindhoven'' zag er echt naar uit om dingen te leren van mensen die er echt verstand van hebben en gewoon lol te trappen met diezelfde mafkezen. baal dan ook echt flink nu.. :( ik zal er nog wel ff over na denken, maar k*t is het wel..

omdat ivo weer de lul moet uithangen en me net whats appde dat ie niet meer mee ging omdat redenen, en ik ten eerste die hele tocht alleen in de auto niet zie zitten, en ten tweede is benzinegeld voor 450 km niet heel goedkoop in je eentje. Ik baal echt ontzettend momenteel, want ik zat echt als een klein k*tkind af te tellen ''nog .. nachtjes slapen en dan ga ik eindelijk naar eindhoven'' zag er echt naar uit om dingen te leren van mensen die er echt verstand van hebben en gewoon lol te trappen met diezelfde mafkezen. baal dan ook echt flink nu.. :( ik zal er nog wel ff over na denken, maar k*t is het wel..

Kom mij ophalen, dan kunnen we samen lol trappen in de auto ;)

Ik sta overigens straks toch niet in mijn eentje in Best/Eindhoven? ;)

Zucht...wat zei ik gisteren nou..:sad:

Zucht...wat zei ik gisteren nou..:sad:

wat zei ik gisteren nou? :sad:

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

het is dat ik met ivo binnenkom, anders had ik ook niet gedurfd :o

Naast ivo lijk ik wel nog meer ecto tho :(

:(

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Kom mij ophalen, dan kunnen we samen lol trappen in de auto ;)

verhuis dan eerst eens even uit dat maffe vlaanderen van je

leek wel bijltjesdag gisteren, waarom komt ivo niet?

Blijven zat mensen over gelukkig

Laatst bewerkt:
No worry, s marvin, ik ben er so ie so... met collega dus we zijn so ie so met 3 man! Ik zeg genoeg shirts, genoeg power repen en ruimte zat om te trainen!

Geen nadelen toch, whaha.

No worry, s marvin, ik ben er so ie so... met collega dus we zijn so ie so met 3 man! Ik zeg genoeg shirts, genoeg power repen en ruimte zat om te trainen!

Geen nadelen toch, whaha.
je hebt een punt Bart..ik kom ook met zijn drieen..dus dan hebben we een gezellig groepje.

De rest is ook welkom hoor ;)

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Ik ben er ook en ik kan wel Nederlands
Super :)

wat ook nog een mogelijkheid is, is met de trein, maar dan moet ik wel vervoer hebben vanaf het station, en dan kan ik niet mee uit..

hmm nee laat ook maar, geen optie :')

Terug
Naar boven