- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

doen samen?wat ook nog een mogelijkheid is, is met de trein, maar dan moet ik wel vervoer hebben vanaf het station, en dan kan ik niet mee uit..
hmm nee laat ook maar, geen optie :')

Zullen we daar bij die sushi tent is ff de tent leeg vreten

Ik had misschien ook wel gekomen als ik afgelopen weken teminste getraind had. maar zoals ik er nu bijloop schaam ik me kapot![]()
volgende keer dan maar.

In ieder geval ons best doen
---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------
Alsof je na een paar weken trainen ineens een monster bent![]()

Ik had misschien ook wel gekomen als ik afgelopen weken teminste getraind had. maar zoals ik er nu bijloop schaam ik me kapot![]()
volgende keer dan maar.
Alsof er serieus getraind gaat wordenGEwoon komen broAlsof er serieus getraind gaat worden
Kerel, er komen gasten van ieder kaliber. Powerlifters, beginnende bodybuilders, wedstrijdgasten, beginners, ecto's, endo's, meso's, wannabe's en mensen die niet eens trainen..Ik had misschien ook wel gekomen als ik afgelopen weken teminste getraind had. maar zoals ik er nu bijloop schaam ik me kapot![]()
volgende keer dan maar.

Allemaal zijn we gelijk gestemd en tillen we graag gewichten. Eten kunnen we ook allemaal erg goed, dus wat mij betreft ben je welkom..