Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Oplader is hier kapot overigens ook dus ik zie jullie om 5 uur bij de sushi tent. Is wel een beetje goed aan te rijden vanaf het station hoop ik?

ik ga sws niet mee stappen trouwens

En Lm dan chrisje? :eek:

Overigens ben ik vanavond ook in de stad, dus kom wel ff buurten.

inb4 kan jullie niet vinden omdat er alleen maar ecto's meegaan

Lm is een vriendin van Hell93 en Hell93 heeft allemaal stom lopen praten tegen haar over mij. Dus die heeft het verprutst voor mij..
Dus nu heb ik Moess maar uitgekozen

Succes iedereen, tof trouwens dat xxl sponsort:thumbup:

ffs, maatje met een diesel laat het natuurlijk weer last minute afweten.. Met de trein wordt me te duur, dus ik moet helaas afhaken.. (jaja, ik neem volgende keer wel een paar pakken Chocomel mee voor de liefhebbers :rolleyes:) Ik keek er wel naar uit om weer wat bekende (en nieuwe) gezichten te zien, maar goed.. Veel plezier in ieder geval!!

Veel plezier met z'n alleen, mocht er tegen de zomer nog een meeting komen (midden van het land) dan kom ik zeker ook langs.

Veel plezier met z'n alleen, mocht er tegen de zomer nog een meeting komen (midden van het land) dan kom ik zeker ook langs.

Dit is het midden van 't land man, kijk maar 's goed op de kaart!

Have fun peoples, baal nog steeds datk er niet bij ben.

ffs, maatje met een diesel laat het natuurlijk weer last minute afweten.. Met de trein wordt me te duur, dus ik moet helaas afhaken.. (jaja, ik neem volgende keer wel een paar pakken Chocomel mee voor de liefhebbers :rolleyes:) Ik keek er wel naar uit om weer wat bekende (en nieuwe) gezichten te zien, maar goed.. Veel plezier in ieder geval!!

daar hou ik je aan met die chocomel;)

Ik ben geestelijk in de war (laten we maar zeggen) maar deze gebruiker gaat daar met de volle 100% overheen , en ik schat Moes een stuk hoger in dan deze zwakbegaafde :D

;)

Groetjes , Reet...en wacht op aangesmeerde kaart...
Haha thnx, ik ga er idd maar niet meer op in.

Veel plezier iedereen met trainen en vooral vreten! ;)

Terug
Naar boven