- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En Lm dan chrisje?
Overigens ben ik vanavond ook in de stad, dus kom wel ff buurten.
inb4 kan jullie niet vinden omdat er alleen maar ecto's meegaan
En Lm dan chrisje?
Overigens ben ik vanavond ook in de stad, dus kom wel ff buurten.
inb4 kan jullie niet vinden omdat er alleen maar ecto's meegaan
Ik ben geestelijk in de war (laten we maar zeggen) maar deze gebruiker gaat daar met de volle 100% overheen , en ik schat Moes een stuk hoger in dan deze zwakbegaafdeHoezo dat dan, Ray?
Mooi man! heb je toch weer ff goed geregeld. Die avatar past trouwens wel goed bij jouw persoonlijkheid

Ik ben geestelijk in de war (laten we maar zeggen) maar deze gebruiker gaat daar met de volle 100% overheen , en ik schat Moes een stuk hoger in dan deze zwakbegaafde
Groetjes , Reet...
) Ik keek er wel naar uit om weer wat bekende (en nieuwe) gezichten te zien, maar goed.. Veel plezier in ieder geval!!Oplader is hier kapot overigens ook dus ik zie jullie om 5 uur bij de sushi tent. Is wel een beetje goed aan te rijden vanaf het station hoop ik?
Als dat doorgaat :')
We stonden er elke x met 5x man fzo

Veel plezier met z'n alleen, mocht er tegen de zomer nog een meeting komen (midden van het land) dan kom ik zeker ook langs.
ffs, maatje met een diesel laat het natuurlijk weer last minute afweten.. Met de trein wordt me te duur, dus ik moet helaas afhaken.. (jaja, ik neem volgende keer wel een paar pakken Chocomel mee voor de liefhebbers) Ik keek er wel naar uit om weer wat bekende (en nieuwe) gezichten te zien, maar goed.. Veel plezier in ieder geval!!

Haha thnx, ik ga er idd maar niet meer op in.Ik ben geestelijk in de war (laten we maar zeggen) maar deze gebruiker gaat daar met de volle 100% overheen , en ik schat Moes een stuk hoger in dan deze zwakbegaafde
Groetjes , Reet...en wacht op aangesmeerde kaart...