Paardelul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.055
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen man!ffs, maatje met een diesel laat het natuurlijk weer last minute afweten.. Met de trein wordt me te duur, dus ik moet helaas afhaken.. (jaja, ik neem volgende keer wel een paar pakken Chocomel mee voor de liefhebbers) Ik keek er wel naar uit om weer wat bekende (en nieuwe) gezichten te zien, maar goed.. Veel plezier in ieder geval!!
Was het zeker...waarom ging je niet mee eten??
Jullie ook al

Graag gedaan! Die protein bars waren inderdaad lekker!Wij net terug.
Nogmaals thx voor het regelen Marvin.
En ook uiteraard thx aan Niels voor het beschikbaar stellen van Powerbase.
Super ook dat XXL leuk gesponsord heeft !
Die bars zijn zeer goed te eten.
Haha @ parkeerkosten! Was inderdaad een top dagje zo. Lekker benen afgebeuld en erg gelachen aan de tafelZeer geslaagde meet mannen, Niels en xxl bedankt! Marvin bedankt voor de organisatie,
Eindhoven bedankt voor de belachelijke parkeerkosten...
Was gezellig
Hoop je snel weer te zien ruud, gefeliciteerd nog

super dag gehad. Niels, Marvin en XXL enorm bedankt!

Komt vast nog wel wat voorbij..

Het was inderdaad een mooi clubje zo. Denk dat de meeste aardig hun training hebben kunnen doen. Daar leende Powerbase zich overigens goed voor. Hoop barbells en gewichten aanwezig!22 is nog wel een leuk clubje toch? Vond 40 persoonlijk veel te veelTof dat 't een leuke dag was, ben alvast in voor de volgende keer als 't dan wel centraal is.
Weinig mensen stappen overigens of niet?

Thnx boys voor de gezellige middag en avond! Heb goed getraint en vooral veel geleerd van jullie kennis!
Voorproefje van de gene die zijn uitgegaan.
![]()
Heb nog wat foto's van t eten en al, maar die upload ik morgen wel.
Voorproefje van de gene die zijn uitgegaan.
![]()
Heb nog wat foto's van t eten en al, maar die upload ik morgen wel.
Na vandaag zit ik er serieus over na te denken om na de zomer aan starting strength te beginnen![]()
Waarom na de zomer? Ben je bang om spieren aan te zetten voor de zomer?

Thnx boys voor de gezellige middag en avond! Heb goed getraint en vooral veel geleerd van jullie kennis!
Hoe voelt dat nou om door het leven te gaan en grappen te maken waar niemand om lacht?
Pleister op zn best!Geen foto's van het eten gemaakt hipsters ? Ik heb honger.