MuscleMeat

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
het was gezellig! xxl bedank voor de goodies, niels bedankt voor de lokatie, marvin bedankt voor de organisatie, en de rest dank voor de gezelligheid :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ffs, maatje met een diesel laat het natuurlijk weer last minute afweten.. Met de trein wordt me te duur, dus ik moet helaas afhaken.. (jaja, ik neem volgende keer wel een paar pakken Chocomel mee voor de liefhebbers :rolleyes:) Ik keek er wel naar uit om weer wat bekende (en nieuwe) gezichten te zien, maar goed.. Veel plezier in ieder geval!!
Balen man!
Was het zeker...waarom ging je niet mee eten??
Jullie ook al ;)
Wij net terug.

Nogmaals thx voor het regelen Marvin.

En ook uiteraard thx aan Niels voor het beschikbaar stellen van Powerbase.

Super ook dat XXL leuk gesponsord heeft !
Die bars zijn zeer goed te eten.
Graag gedaan! Die protein bars waren inderdaad lekker!:thumbs:
Goed geregeld idd. Het smaakte goed ook
:thumbs:
Zeer geslaagde meet mannen, Niels en xxl bedankt! Marvin bedankt voor de organisatie,

Eindhoven bedankt voor de belachelijke parkeerkosten...
Haha @ parkeerkosten! Was inderdaad een top dagje zo. Lekker benen afgebeuld en erg gelachen aan de tafel:thumbs:
Was gezellig

Hoop je snel weer te zien ruud, gefeliciteerd nog
:thumbs:
Het ziet er gezellig uit jongens;)
:D
super dag gehad. Niels, Marvin en XXL enorm bedankt!
:D:D
Komt vast nog wel wat voorbij..

Ik kijk in ieder geval terug op een gezellige dag! Toch nog een aardige opkomst ondanks de afmeldingen.
Was een gezellige drukte in de gym en in het restaurant...

Maar hoe kan het dat er maar 22 mensen kwamen eten...:rolleyes:

22 is nog wel een leuk clubje toch? Vond 40 persoonlijk veel te veel :P Tof dat 't een leuke dag was, ben alvast in voor de volgende keer als 't dan wel centraal is.

Weinig mensen stappen overigens of niet?

• Topic Starter Topic Starter
22 is nog wel een leuk clubje toch? Vond 40 persoonlijk veel te veel :P Tof dat 't een leuke dag was, ben alvast in voor de volgende keer als 't dan wel centraal is.

Weinig mensen stappen overigens of niet?
Het was inderdaad een mooi clubje zo. Denk dat de meeste aardig hun training hebben kunnen doen. Daar leende Powerbase zich overigens goed voor. Hoop barbells en gewichten aanwezig!

Ik geloof dat er wel een aantal gingen stappen, maar dat waren er denk hooguit 8..

Als ik voor mezelf spreek had ik zoveel gegeten dat ik bijna rollend naar buiten moest en ik eigenlijk doodop was van het beginnende verterings proces in combinatie met een trainingssessie van zowat 2.5uur ;)

Mocht ik het nog eens organiseren dan zet ik direct een plaats vast, zodat we daar geen moeilijkhden mee krijgen.

Was gzellig! goed geregeld, thnx marvin en niels!

Thnx boys voor de gezellige middag en avond! Heb goed getraint en vooral veel geleerd van jullie kennis!

Na vandaag zit ik er serieus over na te denken om na de zomer aan starting strength te beginnen :o

Voorproefje van de gene die zijn uitgegaan.

1zlpquv.jpg

Heb nog wat foto's van t eten en al, maar die upload ik morgen wel.

was egt gezellig ;)

het was een zeer geslaagde dag wat mij betreft!
ik ben de fotos nu aan het uploaden naar dropbox. diegenen die graag een linkje zouden willen ontvangen van de folder kunnen me een PM sturen.
ik moet jullie wel waarschuwen: het lijkt wel alsof ik juist voor de meet flink op stap ben geweest; de foto's zijn vrij blurry ;)

Hoe voelt dat nou om door het leven te gaan en grappen te maken waar niemand om lacht?

:roflol: Pleister op zn best!

---------- Post added at 10:25 ---------- Previous post was at 10:23 ----------

Geen foto's van het eten gemaakt hipsters ? Ik heb honger.

Terug
Naar boven