magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe niet zo gespannen joh. high voltage?
hihi :$
doe niet zo tof. je komt niet eens want je bent boos op mij.
ik haal m dr weer afIk ga vrijdag 14 februari wel alvast mijn handoek op de bench leggen.

doe niet zo tof. je komt niet eens want je bent boos op mij.
waarom stemmen mensen die niet meegaan mee op de wok?
Wat maakt die poll nog uit? Steakhouse wordt het sws.

Ik ga met het tellen de votes wel rekening houden met mensen die wel of niet deelnemen..waarom stemmen mensen die niet meegaan mee op de wok?
Zie bovenstaande..dus wie weetWat maakt die poll nog uit? Steakhouse wordt het sws.
deze vind ik dan wel weer grappigAls ik een gok moet wagen dan gaat het Wiro Wok worden. Dat ligt immer, geografisch gezien, dichterbij centrum Limburg (*Google Maps bepaling).
![]()

Ik ga met het tellen de votes wel rekening houden met mensen die wel of niet deelnemen..
Zie bovenstaande..dus wie weet
deze vind ik dan wel weer grappig![]()
Kunnen ze hier dan ook even stemmen..want als ik nu uiteindelijk weer zelf kies gaat volgens mij de hele wereld op zijn achterpoten staanDe 3 mensen die met me meegaan willen ook sushi overigens. 1 had al gepost in het andere topic met zijn voorkeur

Kunnen ze hier dan ook even stemmen..want als ik nu uiteindelijk weer zelf kies gaat volgens mij de hele wereld op zijn achterpoten staan![]()