XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Wanneer ga je reserveren?

Moet afzeggen jongens :(
Wordt erg druk op werk dat weekend

• Topic Starter Topic Starter
Zullen er voor de 15e nog wel meer afvallen.

30 schat ik

denk ook dat je met 30 man aardig goed zit

Er zitten hier toch mensen die uit Eindhoven komen? Welke van die toko's is 't beste volgens jullie? Weet ik waar ik op moet stemmen. Ook al hou ik niet van wok en lust ik geen sushi :p Ofwel, waar hebben ze de beste patat/frikandellen?

Er zitten hier toch mensen die uit Eindhoven komen? Welke van die toko's is 't beste volgens jullie? Weet ik waar ik op moet stemmen. Ook al hou ik niet van wok en lust ik geen sushi :p Ofwel, waar hebben ze de beste patat/frikandellen?

Sushi. Ze hebben daar ook andere dingen :)

Kijk zo eet ik ook, ik ruik een eetwedstrijdje

Wat ik zelf een van de beste restaurants vind in Eindhoven is Lounge 8. Loopt super goed en is heel gezellig. Zelfde principe als wat je bij dat sushi restaurant hebt, je mag 5 rondes 5 hapjes per persoon bestellen, dus in totaal 25 hapjes. Kost rond de 26 euro excl. drank. Ze hebben er sushi, maar ook heel veel vlees en nasi, noodles, etc. Best een gevarieerd menu (lust zelf ook geen sushi). Het is een groot restaurant dus lijkt mij dat ze zoveel man aan moeten kunnen als we optijd reserveren.. http://www.lounge8.nl/

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Denk dat Yakirori wel beetje op Lounge 8 lijkt trouwens, alleen iets minder uitgebreid menu (lees: misschien iets minder soorten vlees etc.).

• Topic Starter Topic Starter
Bij de sushi tent staat er serieus friet en frinkandel tussen op de kaart:trollface:

De sushi is IMO wel gezelliger omdat het gewoon met bestellen werkt..bij de wok met zeg 30 bodybuilders is net een kudde loslopend wild..;) En steeds alleen je eten op eten..haha

De sushi is IMO wel gezelliger omdat het gewoon met bestellen werkt..bij de wok met zeg 30 bodybuilders is net een kudde loslopend wild..;) En steeds alleen je eten op eten..haha

Sushi restaurants zijn over het algemeen wel een stuk kleiner dan wok restaurants. Ik denk dat ze ons sowieso in een groep van 2 of 3 doen verdelen omdat ze anders de ruimte niet hebben

Of we sjouwen met z'n allen ergens door de mc drive en gaan het op het parkeerterrein oppeuzelen.

Of we sjouwen met z'n allen ergens door de mc drive en gaan het op het parkeerterrein oppeuzelen.

Beetje hangen met zijn allen op de parkeerplaats, klinkt ook wel goed en volgens mij is dat ook wel redelijk stoer als ik mij niet vergis

Denk dat je sws in weinig restaurants met 40 man aan 1 tafel kan zitten xd

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Over het algemeen kqn je bij een sushi restaurant na de 5 rondes nog dooreten

Terug
Naar boven