Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
:d :d :d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de pol gezet tot de 31e volgens mij. Maar misschien dat ik eerder al even een telefoontje naar de restaurants moet doen om hoogte te krijgen of ze ruimte hebben voor 40 man..
Jammer..maar haal je erafMoet afzeggen jongens
Wordt erg druk op werk dat weekend
Dat denk ik ook wel..voor hoeveel zal ik reserveren? Stuk of 30-35..
Er zitten hier toch mensen die uit Eindhoven komen? Welke van die toko's is 't beste volgens jullie? Weet ik waar ik op moet stemmen. Ook al hou ik niet van wok en lust ik geen sushiOfwel, waar hebben ze de beste patat/frikandellen?

Friet, frikandel, miniloempia's, prima bulkvoer. Gestemd! Zonde dat dat steakhouse geen all you can eat heeft.
Er zitten hier toch mensen die uit Eindhoven komen? Welke van die toko's is 't beste volgens jullie? Weet ik waar ik op moet stemmen. Ook al hou ik niet van wok en lust ik geen sushiOfwel, waar hebben ze de beste patat/frikandellen?
Bij de sushi tent staat er serieus friet en frinkandel tussen op de kaartEr zitten hier toch mensen die uit Eindhoven komen? Welke van die toko's is 't beste volgens jullie? Weet ik waar ik op moet stemmen. Ook al hou ik niet van wok en lust ik geen sushiOfwel, waar hebben ze de beste patat/frikandellen?

En steeds alleen je eten op eten..hahaBij de sushi tent staat er serieus friet en frinkandel tussen op de kaart
De sushi is IMO wel gezelliger omdat het gewoon met bestellen werkt..bij de wok met zeg 30 bodybuilders is net een kudde loslopend wild..En steeds alleen je eten op eten..haha

De sushi is IMO wel gezelliger omdat het gewoon met bestellen werkt..bij de wok met zeg 30 bodybuilders is net een kudde loslopend wild..En steeds alleen je eten op eten..haha
Of we sjouwen met z'n allen ergens door de mc drive en gaan het op het parkeerterrein oppeuzelen.