AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Ik heb een stijve nek en een wazig beeld gekregen van die foto's in dropbox.

in het begin nog een beetje onwennig maar hartstikke toffe gasten gesproken! heb me wel vermaakt in ieder geval. Marvin bedankt voor het organiseren en de rest voor de gezelligheid uiteraard!

Ja ik heb ook aanleg voor kleine ballen blijkbaar :dunno: Maakt dan wel weer goed dat men lul langer lijkt.

Binnen 2,5 jaar fitnessen al aan de kuurtjes. Ik hoop voor je dat je op andere gebieden in het leven wel wat doorzettingsvermogen hebt.

hoop volgende keer op een locatie dat iets meer in de buurt ligt
dan ben ik van de partij

Binnen 2,5 jaar fitnessen al aan de kuurtjes. Ik hoop voor je dat je op andere gebieden in het leven wel wat doorzettingsvermogen hebt.

Ik heb andere doelen dan jouw, ik heb het doorzettingsvermogen om 9x per dag een naald in me te zetten, men dieet elke dag op order te houden en er alles voor te doen om mijn doel te halen ;)

wow dankjewel voor de complimentjes op fysiek :eek::D voelde me juist erg ecto omdat ik wel wat spiermassa kwijt ben geraakt afgelopen maanden :o doet me goed om te horen dat blijkbaar nog meevalt :)

K*t dat we zo vroeg naar huis moesten. Begon net in de sfeer te komen. ;)

jaaa echt jammer! Maar 7 mensen die gaan stappen op een groep van 30, had verwacht dat er veel meer zouden gaan... uiteindelijk rond half 12 waren Lieke en ik alleen nog maar over :o we hebben ons alsnog goed vermaakt haha:cool:

Trainen was ook erg leuk. Eigenlijk was de groep net iets te groot (gelukkig maar dat veel afgezegd hadden :o) Tijdens het eten ook alleen kunnen praten met degenen aan mijn tafel, wat dat betreft was wok misschien wel beter geweest, af en toe es naast iemand anders gaan zitten ofzo, want ik heb de helft niet eens gesproken :( (niks persoonlijks arno, was erg gezellig naast je :kiss:)

Ik heb andere doelen dan jouw, ik heb het doorzettingsvermogen om 9x per dag een naald in me te zetten, men dieet elke dag op order te houden en er alles voor te doen om mijn doel te halen ;)

anders ga je die naald lekker zetten in een ander topic

dan jij* btw

waren er nou nog mensen niet op komen dagen die niet hebben afgezegd ?

Leuk dat ik de paar mensen die wel de stad ingingen even ontmoet heb.

Terug
Naar boven