AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2)

Peiling Peiling Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
Nu ik de groepsfoto zie heb ik wel het idee dat ik wat gemist had bij het trainen, jammer dat er zo weinig mensen met het stappen meegingen. Stond opeens alleen met Marieke en Lieke in Eindhoven.

Is Marieke in het midden van de drie vrouwen, met het lange bruine haar? Brute schouders en armen heeft ze.

Totaal geen moeite om toe te geven dat ik jaloers ben :D

Zeg ik toch! dikke delts hoor. Ze traint ook nog maar net ( volgens mij pas een jaar ofzo ). Heeft hele bizarre born to bb-genetics.

Is Marieke in het midden van de drie vrouwen, met het lange bruine haar? Brute schouders en armen heeft ze.

Totaal geen moeite om toe te geven dat ik jaloers ben :D

Ik vond Marieke ook een erg goed fysiek hebben idd! Brute armen heeft ze zeker!

Ziet er leuk uit gasten. Ook wel weer grappig inderdaad dat er in dit log weer een paar van die gasten tof komen doen, maar dan weer niet naar de meet komen. Zijn overigens ook weer elke keer dezelfde figuren met dezelfde k*t grapjes.

xxl ook bedankt trouwens, die high protein bar was goed te vreten

Jammer had opzich wel willen komen :)

Ik bedoel het zo niet :p, Ik ben het omgekeerde van een powerlifter. Veel bb'rs die heel sterk zijn maar dit is bij mij het geval niet. Ik heb een vrij goed fysiek maar kracht blijft nog achterwege.
Train ook nog maar max 2,5 jaar dusja.

Laatst gemeten op 50cm op een procent of 12/13 :dunno:

---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:19 ----------

Je hersenen brokkelen er van af heb ik gehoord.

Ja of je kunt er enorm raar van gaan reageren of jaloers worden als je er aanleg voor hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.035
Skatermarvin, heb je niet gesproken tijdens het trainen (mental focus, je weet..) en daarna zaten we niet aan dezelfde tafel. Jammer dat je niet mee bent gaan stappen, had graag een praatje geslagen met je. Iig je hebt een goede meet georganiseerd. :thumbs:

Btw, ik merk wel dat ik totaal niet up to date ben met wat er hier buiten de logs gebeurd. 95% van de tijd kon ik niet volgen aan tafel. :roflol:
Inderdaad jammer man! Je zag er in ieder geval goed buff uit! Je mag dan niet zo lang zijn, maar je hebt je frame goed opgevuld!:thumbs: Volgende meet maken we een praatje

Volgens mij was ik daar zelfs nog een van de buffste lol
Ik denk dat jij niet graag naast MoMass had willen staan toen hij stond te poseren..
Ik heb niets tegen kuurders begrijp me niet verkeerd. Maar diaephi zegt dat enkel 2 bodybuilding uitstralen. Dan geeft dat weinig respect voor mensen zoals Marvin die er ook alles voor doen maar niet willen kuren. En en zo liepen er gisteren meer rond.
Ik begrijp je punt Lenn..

Al begrijp ik Diaephi's punt ook wel. Uiteindelijk ga je pas echt bodybuilding uitstralen als je gaat kuren..
Daarvoor kun je een prima fysiek bereiken, maar zelfs in de lichtste klasse bb of men's physique ben ik bang dat we geen hoge ogen gooien..:o

Uiteraard trainen en leven we wel als bodybuilders, maar missen net dat laatste 'element'..

Nu ik de groepsfoto zie heb ik wel het idee dat ik wat gemist had bij het trainen, jammer dat er zo weinig mensen met het stappen meegingen. Stond opeens alleen met Marieke en Lieke in Eindhoven.
Ik had je graag bezig gezien kerel! Je bent een aardig bruut grote gast namelijk..

Overigens was het denk niet erg om met Lieke en Marieke over te blijven..:rolleyes:

xxl ook bedankt trouwens, die high protein bar was goed te vreten
Dit dus!:thumbs:

Daphne92 woow in love
marry me

Afgaande op die foto lijkt me dat nou ook weer geen straf.. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.038
Terug
Naar boven