jbathletic
Cool Novice
- Waardering
- 1
Nu ben ik van plan binnekort weer 1 of 2 dagen per week weer te gaan hardlopen omdat mijn conditie toch wel aanzienlijk afgenomen is dit jaar en ook om wat droger te worden nu is op dit moment dit mijn schema
borst-biceps
schouders-benen
rug-triceps
borst-bicep
schouders-benen
etc.
me statsm zijn op dit moment 93kg onder 10%bf bij een lengte van 1.8m
Nu doe ik dus 5dagen in de week een uur 1.5uur echt pure krachttraining. Ook geen cardio warming up. warming up doe ik met lichtere gewichten.
Nu vroeg ik me af als ik dan op de 2rustdagen die ik nog over heb ga cardio dus gewoon lekker stukje ga hardlopen buiten van een half uurtje of een uurtje zou dit dan kunnen of wordt dit to mutch dat ik dan juist overtraind raak omdat ik te weinig rust krijg?
borst-biceps
schouders-benen
rug-triceps
borst-bicep
schouders-benen
etc.
me statsm zijn op dit moment 93kg onder 10%bf bij een lengte van 1.8m
Nu doe ik dus 5dagen in de week een uur 1.5uur echt pure krachttraining. Ook geen cardio warming up. warming up doe ik met lichtere gewichten.
Nu vroeg ik me af als ik dan op de 2rustdagen die ik nog over heb ga cardio dus gewoon lekker stukje ga hardlopen buiten van een half uurtje of een uurtje zou dit dan kunnen of wordt dit to mutch dat ik dan juist overtraind raak omdat ik te weinig rust krijg?
Laatst bewerkt: