Na een periode van weinig en minder "goed" te hebben getraind wil ik hier opnieuw een log openen om mijn resultaten bij te houden en voor in een zekere zin mijn motivatie hoog te houden.
Ik train nu ongeveer een kleine 2 jaar met ups en downs.
Stats op dit moment;
18 jr
1.84m
85.7 kg
vet% 15
Krachtstats (weet de 1rm´s niet)
Squat 100 (full)
Deadlift 130
Bench press 80
Ik heb er beter voor gestaan qua stats en kracht, maar we gaan er weer tegenaan!
Ik wil gaan beginnen met een fullbody schematje voor 3x in de week, daarbij wil ik 1dag nemen voor de armen,kuiten en spiergroepen waarbij ik het gevoel heb deze niet goed mee te nemen in mijn fullbody.
Ook wil ik mij goed gaan richten op de technieken van de oefeningen en de soepelheid van de bewegingen.
Vandaag getraind zonder echt er bij nagedacht wat ik allemaal zou gaan doen.
Dit is wat er uit is gekomen.
Squat
12*70
10*80
8*90
8*70 hoog tempo
Bent-over-row
10*40
10*45
8*50
Flat db press
10*28
10*28
8*30
Incline press (smith)
10*40
10*50
8*55
Optrekken (breed)
6*BW
6*BW
6*BW
Militairy Press
10*30
10*35
Opmerking:
Zwakke training, ben net terug van vakantie en merk gewoon dat het door deze 2 maanden vakantie een beetje is ingezakt qua kracht.
Het optrekken zal steeds beter gaan, dit heb ik al ervaren.
BOR is een hele zwakke oefening van mij o.a door de druk op mijn onderrug en het verzuren van vooral de onderarmen en in mindere mate de biceps.
MP was vandaag gewoon erg zwak.
Verder hoop ik hier op wat tips om mijn fullbody schematje in elkaar te zetten.
Ik train nu ongeveer een kleine 2 jaar met ups en downs.
Stats op dit moment;
18 jr
1.84m
85.7 kg
vet% 15
Krachtstats (weet de 1rm´s niet)
Squat 100 (full)
Deadlift 130
Bench press 80
Ik heb er beter voor gestaan qua stats en kracht, maar we gaan er weer tegenaan!
Ik wil gaan beginnen met een fullbody schematje voor 3x in de week, daarbij wil ik 1dag nemen voor de armen,kuiten en spiergroepen waarbij ik het gevoel heb deze niet goed mee te nemen in mijn fullbody.
Ook wil ik mij goed gaan richten op de technieken van de oefeningen en de soepelheid van de bewegingen.
Vandaag getraind zonder echt er bij nagedacht wat ik allemaal zou gaan doen.
Dit is wat er uit is gekomen.
Squat
12*70
10*80
8*90
8*70 hoog tempo
Bent-over-row
10*40
10*45
8*50
Flat db press
10*28
10*28
8*30
Incline press (smith)
10*40
10*50
8*55
Optrekken (breed)
6*BW
6*BW
6*BW
Militairy Press
10*30
10*35
Opmerking:
Zwakke training, ben net terug van vakantie en merk gewoon dat het door deze 2 maanden vakantie een beetje is ingezakt qua kracht.
Het optrekken zal steeds beter gaan, dit heb ik al ervaren.
BOR is een hele zwakke oefening van mij o.a door de druk op mijn onderrug en het verzuren van vooral de onderarmen en in mindere mate de biceps.
MP was vandaag gewoon erg zwak.
Verder hoop ik hier op wat tips om mijn fullbody schematje in elkaar te zetten.