XXL Nutrition

trainen in de box (stalling), verantwoord?

zacharias

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
100kg
Vetpercentage
19%
Hoi allen,

Ik wil mijn box (fietsstalling) omtoveren tot een kleine fitnessruimte. Het heeft een klein ruitje wat volgens mij op een kier kan gaan voor frisse lucht. Maar zelfs dat weet ik niet. Is het verantwoord om in zo een ruimte te trainen? Enige ervaringen en/of tips. Ik zou het zonde van de ruimte vinden als het onverantwoord is.

verantwoord ?

Waar ben je bang voor ? zuurstoftekort ? (schijnt zelfs anabool te zijn)

Lekker trainen man in die garagebox waarom niet

Miss kan je nog een lekkere n*ger - tienermeisjes orgie in de box naast je meemaken, goed voor je testpijl!!

• Topic Starter Topic Starter
het is geen garage, maar echt een ruime stalling in de gangruimte van het flatgebouw. Dus je kunt de deur niet even openen voor frisse lucht, er is helemaal geen doorvoer.

Waar ik beetje huiverig voor ben is of na zo een potje trainen wel hygienisch is....... Misschien een domme vraag, ik heb sowieso nog weinig ervaring met bodybuiliding

:roflol: hygienisch hoezo dat niet?
als het een grote ruimte is heb je heus wel voldoende zuurstof...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt allen. Dit is duidelijk. Let's rock dan :)

Hoi allen,

Ik wil mijn box (fietsstalling) omtoveren tot een kleine fitnessruimte. Het heeft een klein ruitje wat volgens mij op een kier kan gaan voor frisse lucht. Maar zelfs dat weet ik niet. Is het verantwoord om in zo een ruimte te trainen? Enige ervaringen en/of tips. Ik zou het zonde van de ruimte vinden als het onverantwoord is.
Hoi,
trainen in een kleine ruimte Onnder luchtverversing;
O2 is vaak niet het probleem maar je uitstoot van de 'afval'gassen; ik ken de berekingen niet meer, maar zag een stuk in de krant berkent dat je eerder last krijgt van je uitgeademde gassen (in een kleine gesloten ruimte) dan van zuurstof-tekort.
Met andere woorden; je verziekt je eigen lucht (als je niet ververst).
Gatat je training resultaat niet op vooruit.
Verversen dus, eventueel geforceerd

succes

Bas

Beetje frisse lucht is net goed, doet me denken aan mijn tijd dat ik trainde in mijn gevangeniscel, alleen een klein roostertje bovenin, geen probleem. Ik gebruikte oa mijn tv toestelletje als dumbbell...

Zolang je alleen traint heb je daar zuurstof zat, en anders boor je toch een gat in de muur.

Als je na het squatten moet overgeven is het wel handig als er een uitgang zit

Terug
Naar boven