- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Beste ijzervreters en knoeste,
Ik heb vandaag voor het eerst Farmer walk gedaan, en ik was benieuwd hoe jullie hier mee trainde.
Hebben jullie een bepaald aantal meter wat je wilt lopen en probeer je steeds een hoger gewicht om bvb 30 meter te lopen?
En als je dan verhoogd hebt en je haalt maar 25 meter, dan net zo lang op dat gewicht trainen totdat je wel die 30 meter haalt om vervolgend weer te verhogen.
Of hangen jullie gewoon die farmers helemaal vol zodat je net 5 meter ken lopen en probeert zo de afstand op te bouwen?
Ook was ik benieuwd naar de meters die jullie per run maken en hoeveel runs jullie maken op 1 farmer training?
Ik had vandaag bvb: (gewicht is per farmer)
30m x 35kg (opwarming)
30m x 35kg (opwarming)
30m x 75kg
30m x 75kg
30m x 75kg
Zou ik nou de volgende x gewoon 3x kijken hoever ik met bvb 85kg kom?
Of zou ik gewoon 100kg eraan hangen en bvb 10 meter proberen te maken?
Ik hoor het wel
Groeten John
Ik heb vandaag voor het eerst Farmer walk gedaan, en ik was benieuwd hoe jullie hier mee trainde.
Hebben jullie een bepaald aantal meter wat je wilt lopen en probeer je steeds een hoger gewicht om bvb 30 meter te lopen?
En als je dan verhoogd hebt en je haalt maar 25 meter, dan net zo lang op dat gewicht trainen totdat je wel die 30 meter haalt om vervolgend weer te verhogen.
Of hangen jullie gewoon die farmers helemaal vol zodat je net 5 meter ken lopen en probeert zo de afstand op te bouwen?
Ook was ik benieuwd naar de meters die jullie per run maken en hoeveel runs jullie maken op 1 farmer training?
Ik had vandaag bvb: (gewicht is per farmer)
30m x 35kg (opwarming)
30m x 35kg (opwarming)
30m x 75kg
30m x 75kg
30m x 75kg
Zou ik nou de volgende x gewoon 3x kijken hoever ik met bvb 85kg kom?
Of zou ik gewoon 100kg eraan hangen en bvb 10 meter proberen te maken?
Ik hoor het wel

Groeten John