MuscleMeat

trainen met pijnstillers

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
heb 2 zere quads (zere spuitplekken)

morgen MOET ik echter mijn benen trainen... stel ik neem wat pijnstillers.. is dit goed te doen?

of merk je dit ook in je kracht?

Zal niet héél veel helpen als het echt erg is vrees ik. Mijn hartslag is altijd hoger met pijnstillers om een of andere reden...? Maar heel af en toe is eentje pakken kan niet echt kwaad bij mijn weten. Er zijn mensen die er dagelijks véél slikken..

Heb juist ergens gelezen dat brufen geen invloed heeft op kracht of spiergroei, dus slikken die handel :)! Ik neem er max 4 per dag van 600mg

heb zelfs met morfine op getraint en had er weinig last van.. dus paracetamol zal geen kwaad kunnen.. ibruprofen zal ik niet doen wat ik laatst hoorde schijnt het spiergroei tegen te gaan.

heb artikel gelezen waar ze ibruprofen de schult geven va 'n geval met het dood vallen van 'n voetballer...
zou er dus 'n btje mee uitkijken!
denk trouwens ook niet dat het veel gaat helpen als je echt hard je benen gaat trainen!!!

heb artikel gelezen waar ze ibruprofen de schult geven va 'n geval met het dood vallen van 'n voetballer...
zou er dus 'n btje mee uitkijken!
denk trouwens ook niet dat het veel gaat helpen als je echt hard je benen gaat trainen!!!

Voetballers vallen dood van het vele zuipen na de match niet van wat brufen ;)

Heb juist ergens gelezen dat brufen geen invloed heeft op kracht of spiergroei, dus slikken die handel :)! Ik neem er max 4 per dag van 600mg

Ik was er juist van overtuigd dat het wel invloed heeft op spiergroei. Het remt namelijk het COX ontstekingsenzym, welke de aanmaak van prostaglandine groei factoren stimuleert.

ik vind het geen goed idee om met pijnstillers te trainen, niet omwille van eventueel verlies/winst van spiermassa, maar het feit dat je dan ook niet voelt of je pijn hebt aan je blessure is gevaarlijk. Nu met 2 spuitplekken zal dit natuurlijk niet zo veel kwaad kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
op dagen als deze merk je pas wat een zegen het is als je blessure vrij kan trainen...
erg vervelend dit...

Opletten met die Iboprufeen,en zeker als je een hoge dosis van neemt,had ook een tijdje 4 maal 600 mg/daags genomen en dit is echt wel de limiet,tot 3 gr. daags kan maagbloedingen veroorzaken.

Ik was er juist van overtuigd dat het wel invloed heeft op spiergroei. Het remt namelijk het COX ontstekingsenzym, welke de aanmaak van prostaglandine groei factoren stimuleert.

Werd vroeger beweerd ja maar blijkt niet te kloppen, zal het artikel eens zoeken en posten.

toch thuis gebleven..

train 6 dagen per week UB/LB/UB/LB/UB/LB

squat+front squat doe ik 3 keer per week, week 4 is rustig weekje. dat is de aankomende week.. dus kwam opzich goed uit

toch thuis gebleven..

train 6 dagen per week UB/LB/UB/LB/UB/LB

squat+front squat doe ik 3 keer per week, week 4 is rustig weekje. dat is de aankomende week.. dus kwam opzich goed uit

Wel heftig trainingschema kerel !
Hoedje af !!!

Kan je eens exact posten welke oefeningen je allemaal doet per dag aub ?
Interesseert mij wel om dit ook eens te proberen !

Wel heftig trainingschema kerel !
Hoedje af !!!

Kan je eens exact posten welke oefeningen je allemaal doet per dag aub ?
Interesseert mij wel om dit ook eens te proberen !

UB: push press of bench 10x3
BOR pyramide tot 6 rep max
chinups 5 sets
dips weighted 4 sets
3 sets curl (meestal schiet dit erbij in)

LB back squat 10x3
front squat 5x sets pyramide tot 1 rep max
abs, 5 sets tot failure

Toch oppassen met die brufen . Eentje kan geen kwaad maar dagelijks gebruik is zeer zeker niet aan te raden .

Terug
Naar boven