XXL Nutrition

Anavar, spierherstel

• Topic Starter Topic Starter
Zet dat uit je hoofd. Wat een rare redenering van topicstarter.
Hallo, of ik nu een topicstarter ben of niet speelt toch geen rol. Moet ik toestemming vragen om een onderwerp op te starten over iets wat me dwarsligt en waar ik advies over wil inwinnen? Wat er in mijn hoofd speelt en wat ik ermee doe is nog altijd mijn zaak. Bedankt alvast voor de paar goeie tips van mensen die ruimdenkender zijn😉.

Niks, of je speelt safe en neemt 100mg Deca EW.
Winstrol en gewrichten .....

@Vonk weet je dat wel zeker ?
Bij mij groeit er al iets als ik in het geile hanenhok kijk :D

@RonnReeves Unilateraal

@RonnReeves Unilateraal

@RonnReeves Unilateraal
Hey, dank u voor de tip om deca voor te stellen. Daardoor heb ik al wat bijgeleerd en dit eens opgezocht omdat ik er bijna of niks van af wist. Is inderdaad beter voor de gewrichten maar kwam na een paar uur ook uit bij dianabol dat blijkbaar voor de gewrichten dezelfde kenmerken heeft. Het houdt eveneens de gewrichtsvloeistof vast in het gewrichtskapsel.
Kan eventueel ook gebruikt worden bij het cutten maar dit is eerder uitzonderlijk blijkbaar. Iemand die hier meer over weet? Volgens de info die ik ingewonnen heb wordt er gesproken over 15-35 mg per dag bij een dianabolkuur only voor Max 6 weken.

@RonnReeves Unilateraal
Ja klopt, kan ook nog.

Heeft winstrol invloed op het smeermiddel synoviale vloeistof in de gewrichten, of doet het iets anders waarom dit slecht is voor gewrichten?

Bij mij groeit er al iets als ik in het geile hanenhok
Ja klopt, kan ook nog.

Heeft winstrol invloed op het smeermiddel synoviale vloeistof in de gewrichten, of doet het iets anders waarom dit slecht is voor gewrichten?

@RonnReeves Unilateraal
Geen winstrol als je al last hebt van gewrichten. Moet je weer extra omega3 nemen, collageen, Chrondoïtine, Glucosamine, MSM

Van Dianabol krijg je eerder een vochtkop, en mogelijk hoge bloeddruk.
35mg per dag is ook 245mg per week btw. Als je dat kiest zou ik de lage dosis nemen.

lees dit ook even

35mg per dag is ook 245mg per week btw. Als je dat kiest zou ik de lage dosis nemen.

lees dit ook even
Wat zijn de voordelen volgens u van deca om voor deca te opteren?

lees dit ook even
Na nog een avondje opzoekwerk zal ik voor deca durabolin gaan… Je kunt daar ook mee cutten , enige tips daarvoor?

Hallo, of ik nu een topicstarter ben of niet speelt toch geen rol. Moet ik toestemming vragen om een onderwerp op te starten over iets wat me dwarsligt en waar ik advies over wil inwinnen? Wat er in mijn hoofd speelt en wat ik ermee doe is nog altijd mijn zaak. Bedankt alvast voor de paar goeie tips van mensen die ruimdenkender zijn😉.
Goeie tips heb ik eerlijk gezegd nog niet gezien. Met ruimdenkerder heeft het niets te maken, ik heb vroeger zelf gebruikt. Jouw probleem zal enkel groter worden indien je gebruikt. Het verschil met je bovenlichaam en je onderbeen zal groter worden want anavar, winstrol of deca zal je onderbeen, dat je al met moeite kan trainen, niet vlugger ontwikkelen. De spieren die je wel goed kan trainen zullen er wat voordeel uit halen. Wat ik vroeger ook al ondervonden heb tijdens anabolengebruik, is dat het juist de kuiten zijn die het minst gevoelig zijn voor AS. Bij mij toch alleszins. Heb ik ergens gezegd dat je toestemming moest vragen om een onderwerp op te starten. Ik denk het niet. Enkel dat je redenering nergens op slaat. Weet je wat je doet? Gebruik 6 weken anavar, gebruik 6 weken winstrol en daarna 12 weken deca en laat mij weten of het verschil tussen je onderbeen en je bovenlichaam verminderd is. Van eigen ondervinding leer je veel. Ik zie dat je ondertussen beslist hebt om voor deca te gaan en dat je dan vraagt of het ideaal is om te cutten. Dat zegt voor mij al genoeg.

Goeie tips heb ik eerlijk gezegd nog niet gezien. Met ruimdenkerder heeft het niets te maken, ik heb vroeger zelf gebruikt. Jouw probleem zal enkel groter worden

indien je gebruikt. Het verschil met je bovenlichaam en je onderbeen zal groter worden want anavar, winstrol of deca zal je onderbeen, dat je al met moeite kan trainen, niet vlugger ontwikkelen. De spieren die je wel goed kan trainen zullen er wat voordeel uit halen. Wat ik vroeger ook al ondervonden heb tijdens anabolengebruik, is dat het juist de kuiten zijn die het minst gevoelig zijn voor AS. Bij mij toch alleszins. Heb ik ergens gezegd dat je toestemming moest vragen om een onderwerp op te starten. Ik denk het niet. Enkel dat je redenering nergens op slaat. Weet je wat je doet? Gebruik 6 weken anavar, gebruik 6 weken winstrol en daarna 12 weken deca en laat mij weten of het verschil tussen je onderbeen en je bovenlichaam verminderd is. Van eigen ondervinding leer je veel. Ik zie dat je ondertussen beslist hebt om voor deca te gaan en dat je dan vraagt of het ideaal is om te cutten. Dat zegt voor mij al genoeg.
Hey, of deca ideaal is voor te cutten heb ik niet gezegd! Heb gezegd dat er eventueel deca kan gebruikt bij een cultuur. Ik heb dit gelezen en wordt niet veel of zelden toegepast maar gebeurd wel. Ik heb hierbij gevraagd of er hier iemand iets meer over wist, in de hoop hier iets over bij te leren. Leer eens iets goed lezen voor je antwoord! Domme vragen bestaan niet enkel domme antwoorden… Ik ben nu 7weken geleden herbegonnen na 22 jaar niet meer getraind te hebben. Heb ervoor aantal jaar getraind en altijd naturel geweest. Met de progressie die ik nu begin te maken staat aas voorlopig nog niet in mijn schema. Ben nu aan het trainen om naar 11procent bf te gaan.Dit zal enkele maanden duren maar zie dat volledig zitten😀. Ben begonnen op 97,5 kg en dan gezakt naar 94 door dieet en cardio. Zit nu op 99,2 kg door gewoon terug te trainen zoals vroeger. Buikomtrek is 5 cm minder maar armen en schouders zijn wel al goed toegenomen. Volgende week ga ik naar een diëtiste voor een volledig plan van voeding.

Terug
Naar boven