Fitness Seller

Trainen op vakantie.

midderficker

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Beste DBBers,

Ik ben nu bezig met het originele Rippletoe programma en maak goeie gains. Alleen ga ik eind juli een aantal weken op vakantie naar Zuid Frankrijk, naar een camping in de Pyreneeën. Ik verwacht niet dat daar een gym in de buurt is dus ik wil trainen met middelen die daar te vinden zijn.
Ik zat zelf te denken aan 4x in de week pushups, afwisselend chinups en pullups met 100 reps verdeeld over een aantal sets. Squats met een volle backpack, hillsprints en hopen dat ik een (tractor)band kan vinden voor tireflips.

Hebben jullie nog suggesties/ervaringen?

zoek een speeltuintje en laat je fantasie gaan, bw oefeningen kan je alleen niet vergelijken met gym oefeningen.

Idd gewoon doen wat je kan en improviseren.
Maar die paar weekjes vakantie zorgen er echt niet voor dat je al je gains verliest, hoor. Doe het gewoon rustig aan en ga weer knallen wanneer je thuis bent. Een paar weken rust is goed voor je lichaam.

Gewoon genieten van je vakantie en niet zo obsessief met je hobby bezig zijn. Je gaat mss een beetje kracht verliezen, maar daar zit je in no time ook weer aan.

Idd gewoon doen wat je kan en improviseren.
Maar die paar weekjes vakantie zorgen er echt niet voor dat je al je gains verliest, hoor. Doe het gewoon rustig aan en ga weer knallen wanneer je thuis bent. Een paar weken rust is goed voor je lichaam.

een weekje rust kan ik wel begrijpen maar een aantal weken? stel dat die 4 weken gaat, ongeacht hoe goed je eet ga je massa verliezen (vvm dan).

een weekje rust kan ik wel begrijpen maar een aantal weken? stel dat die 4 weken gaat, ongeacht hoe goed je eet ga je massa verliezen (vvm dan).

Daarom zeg ik doe wat je kan doen. Als je wat bw oefeningen ertegenaan gooit, en goed eet, zal het verlies minimaal zijn. Plus, zodra hij weer begint in Nederland, heeft ie zijn eventueel verloren massa binnen no time terug.

Daarom zeg ik doe wat je kan doen. Als je wat bw oefeningen ertegenaan gooit, en goed eet, zal het verlies minimaal zijn. Plus, zodra hij weer begint in Nederland, heeft ie zijn eventueel verloren massa binnen no time terug.

ja ik doelde meer op iemand anders maar was met 2 dingen tegelijk bezig ;D

LOL zelfs een pro geniet van zijn vakantie, moeilijke gedoe altijd...
prettige vakantie man.......

LOL zelfs een pro geniet van zijn vakantie, moeilijke gedoe altijd...
prettige vakantie man.......

dat geloof ik niet.

maargoed wanneer je toch graag bezig bent met je hobby dan is het toch prima om door te gaan.

ik zou graag op vakantie willen kunnen trainen en normaal kunnen eten, niet omdat ik obsessief bezig ben (al zullen anderen dat wel vinden) maar omdat ik het graag doe en me vrije tijd er graag aan besteed.

Terug
Naar boven