XXL Nutrition

trainen schadelijk jonge leeftijd

eerik

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
62kg
Hallo,

Ik ben nieuw op die forum en heb een vraag is het slecht voor men lichaamsgroei om op mijn leeftijd al te gaan trainen ik ben over 2 maanden 15 jaar.
mvg
Erik

Als je niet overdrijft met gewichten niet. Vanaf je 15e kan je prima beginnen met trainen, ik ken ze die al bezig zijn sinds hun 12e.

• Topic Starter Topic Starter
oke,
wat voor soort oefeningen kan ik doen ik heb wel sterke benen maar, ik ben best mager en heb dunne schouders en armen. ik heb een gewicht weet neit hoe het heet maar het is een stang van ongeveer 120cm met macimaal 22kg.
kan ik hier wat mee??
(bedanktvoor je snelle reactie)
erik

oke,
wat voor soort oefeningen kan ik doen ik heb wel sterke benen maar, ik ben best mager en heb dunne schouders en armen. ik heb een gewicht weet neit hoe het heet maar het is een stang van ongeveer 120cm met macimaal 22kg.
kan ik hier wat mee??
(bedanktvoor je snelle reactie)
erik

Ik denk dat je beter eerst naar een sportschool kan gaan voor wat persoonlijke begeleiding..,

Alle oefeningen maar gericht op techniek, je zult zelf wel aanvoelen wanneer je zwaarder kunt gaan.

Schadelijk!? Dodelijk zelfs...

"Minderjarigen opgelet!

Wanneer men de barbell te ver in zijn of haar anus drukt kan dit ernstige gevolgen met zich meebrengen,
wij sluiten het dood gaan van de desbetreffende persoon hierbij niet uit.
14 jarige jongetjes worden dus verzocht om Skinnie met rust te laten tijdens zijn cardiosessie."​

Dit staat bij ons op elk apparaat, WTF!

Wederom een goed topic :)

Je zal alleen niet meer in de lengte groeien, maarja, voor wat hoort wat!

Ga naar een sportschool dicht bij je in de buurt en vraag daar om hulp zoals een trainingsschema en advies. Vooral als je begint met trainen is het belangrijk om een goede basis neer te leggen hiermee bedoel ik zorg ervoor dat je de juiste technieken onder de knie krijgt zodat je over een tijdje wat zwaarder kunt gaan trainen.

Terug
Naar boven