agtmael
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
ik heb een probleem dat ik eigenlijk zelf heb veroorzaakt. woonde eerst in roosendaal en had daar een vaste trainings partner maar ik was het in die stad zo beu dat ik naar een rustig zeeuws dorpje ben verhuisd. maar nu heb ik dus ook geen partner meer. nu is dat ook niet nodig voor de motivatie ofzo maar je merkt dat je niet voluit kunt gaan.
ik train nu daarom in piramides. bouw eerst het gewicht op en ga dan weer omlaag.is dit de enige manier als je alleen bent of niet??
tips zijn welkom!!
ik train nu daarom in piramides. bouw eerst het gewicht op en ga dan weer omlaag.is dit de enige manier als je alleen bent of niet??
tips zijn welkom!!

) en betere concentratie. ik lul zelf zo weinig mogelijk maar als hij een verhaal begint op te hangen weet onderbreek ik hem voor een paar mmmppffff's en mmmhhhhooaaawwww
en lul ik weer verder.
We heten niet allemaal Espi
Dat noem ik niet te zwaar. Ligt er meer aan met hoeveel herhalingen je tot failure gaat. Als je zo zwaar gaat dat je maar 1 rm kunt doen: Dat is te zwaar (voor mij dan), want dan wordt het zo zwaar dat ik de oefening niet goed meer kan uitvoeren.
. Meestal ga ik als ik samen train zelfs nog wat verder (negatieve herhalingen zijn een beetje moeilijk alleen).
. Of ze denken dat vragen te helpen betekend dat je ook wel samen een beschuitje zou willen eten
ZUCHT.
, die db heeft ie iig gevoeld, kon t niet leien