Hey allemaal,
Ff voorstellen: mijn naam is Manu, ik ben 23 en hoop hier nog enthousiaste fitnessers te leren kennen en een boel te leren! Ik train (kracht en cardio) sinds 3 jaar aan een "af en aan" ritme. Maar vanaf deze zomer wil ik het serieus aanpakken. Weg met half werk, nu ambitieuzer trainen
. Voeding in orde, strak trainen. Eindelijk dat droge én gespierde lichaam, en niet de halfslachtige versie die ik nu heb
.
Ff wat gegevens:
leeftijd: 23
lengte: 1m85
gewicht: 76 kg
lichaamsbouw: zeker geen endo, maar ook geen echte ecto. Lichtjes gespierd en slank, maar zeker niet helemaal droog en er mag een pak spier bij.
Ik heb me vandaag beziggehouden een nieuw trainingsschema op te stellen. Dit is een split-schema voor 2x2 dagen per week. Laat me aub weten wat jullie ervan denken, jullie tips zijn een grote hulp!
Dag 1: buigers
-benen:
barbell straight-leg deadlift
seated leg curl
-rug:
chin ups
bent over barbell row
seated row
shrugs
-buikspieren:
hyperextension of plank hold
-biceps:
dumbbell hammer curl
barbell arm curl
Dag 2: "strekkers"
-benen:
squats
seated leg press
calf raises
-borst en schouders:
Bench press
Inclined bench press
standing military press
side raise
-buikspieren:
hanging leg-hip raises
-triceps:
dips
Denken jullie dat hiermee resultaten te bereiken zijn? M'n voedingsschema ben ik ook aan het maken, dat post ik één vd dagen. Thanx voor jullie replies alvast!
Manu
Ff voorstellen: mijn naam is Manu, ik ben 23 en hoop hier nog enthousiaste fitnessers te leren kennen en een boel te leren! Ik train (kracht en cardio) sinds 3 jaar aan een "af en aan" ritme. Maar vanaf deze zomer wil ik het serieus aanpakken. Weg met half werk, nu ambitieuzer trainen
. Voeding in orde, strak trainen. Eindelijk dat droge én gespierde lichaam, en niet de halfslachtige versie die ik nu heb
. Ff wat gegevens:
leeftijd: 23
lengte: 1m85
gewicht: 76 kg
lichaamsbouw: zeker geen endo, maar ook geen echte ecto. Lichtjes gespierd en slank, maar zeker niet helemaal droog en er mag een pak spier bij.
Ik heb me vandaag beziggehouden een nieuw trainingsschema op te stellen. Dit is een split-schema voor 2x2 dagen per week. Laat me aub weten wat jullie ervan denken, jullie tips zijn een grote hulp!
Dag 1: buigers
-benen:
barbell straight-leg deadlift
seated leg curl
-rug:
chin ups
bent over barbell row
seated row
shrugs
-buikspieren:
hyperextension of plank hold
-biceps:
dumbbell hammer curl
barbell arm curl
Dag 2: "strekkers"
-benen:
squats
seated leg press
calf raises
-borst en schouders:
Bench press
Inclined bench press
standing military press
side raise
-buikspieren:
hanging leg-hip raises
-triceps:
dips
Denken jullie dat hiermee resultaten te bereiken zijn? M'n voedingsschema ben ik ook aan het maken, dat post ik één vd dagen. Thanx voor jullie replies alvast!
Manu