XXL Nutrition

training schema

stef11444

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
65kg
trainingsschema graag

hallo,ik train nu 2 maanden, en wil graag een schema voor de upperbody,mijn doel is massa opbouw. ik heb de site doorgezocht en heb goede informatie kunnen vinden, alleen een schema samenstellen is toch erg moeilijk voor een beginner. ik wel een 4daagse split schema,ik heb een schema proberen te makenik wil mijn schema posten. alleen deze site doet raar.als ik hem post komt alles achter elkaar testaanmaandagborst en tricepsborst:bench press incline bench press fly incline fly triceps:rope push down dumbbell 2arm extension close grip press dinsdagrug en bicepsruglat pulldownbehind neck puldowncable row v barr puldown bicepshamer curl dumbbell curl halter curl woensdag rustdonderdagschouders en nekschoudersincline bench press behind nek pres dumbbell pres upright row nekbarbell shrug vrijdag?is deze schema goed?wat moet er op vrijdag staan?barbell shrug behind nek

Laatst bewerkt:
probeer eens een printscreen te maken van je schema en te posten als afbeelding ;)
zal duidelijker zijn

vrijdag = beendag :)
alleen upperbody trainen is bullshit

imo doe je voor borst teveel van hetzelfde
incline bench press , bench press
incline flye , flat flye

zou er van maken : incline bench press , dumbbell bench press , incline cable flye , flat dumbbell flye

bij schouders incline bench press doen is imo geen directe schouderoefening
beter vervangen door lateral , front en rear raise, bent over barbell row is ook goed voor achterkant schouders, maar wel goed voorover buigen! (je neemt er ook bovenkant rug, traps mee)
upright row is bedoeld om traps (in jouw schema nek) te trainen dus dan heb je voor traps : upright row en shrugs

rugtraining toevoegen : deadlift, deadlift, deadlift!!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt, ik heb al deadliften toegevoegd aan mijn schema,ik zit op voetbal en daar krijg ik begeleiding voor mijn benen, die worden dus al getraind, dus wou ik vrijdag nog wat doen, wat zou ik dan vrijdag kunnen doen? hier mijn schema [Afbeelding niet meer beschikbaar]
schema doet het niet. ik kan ook geen emoticons gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
maandag borst en triceps,

wat is handiger, eerst alle borst oefeningen en dan de tricep oefeningen, of eerst een borst oefening daarna een tricep en daarna weer een borst oefening etc?
:)

Terug
Naar boven