MuscleMeat

Training's Schema

Ercan12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
Hallo iedereen

Ik zal als eerste mezelf ff voorstellen ikben Ercan ben 17 jaar oud en ben al jaartje aan het trainen half jaartje echt serieus.
Ik fitness bij FitForFree maar zoals jullie weten is het niet echt super daar. Maar dat terzijde, mijn vraag was of iemand voor mij een trainingsschema zou kunnen samenstellen ? Echt goede zelf maak ik altijd rommelige en zou graag iemand anders schema willen gebruiken een tijdje. Ik train 4-5 dagen in een week rust natuurlijk ook wel anders groeien de spieren niet. En het eten moet ook goed zijn om de 2 uur maar ikgebruik sinds een week ook shakes gewoon ter ondersteuning van mijn voeding. Ik heb wel een groei geboekt maar is redelijk. En weten jullie ook echt goede supplementen geen creatine of iets anders maar gewoon kwa proteïne en eiwitten ,koolhydraten. Alvast bedankt mensen
Groetjes

Ga eerst zelf maar eens wat moeite doen, kom daarna terug en vraag om wat opmerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Waar slaat dat op dan ? Ik kom hier voor hulp ? Ik heb natuurlijk zelf moeite gedaan wat denk je zelf maar ik heb begrepen dat je goed moet eten echt goed om de 2 uur eten vol met eiwitten koolhydraten maar su[pplementen als wieght gainer of shake is ook wel goed helpt gewoon met het eten. Ik snap niet waarom ik zo'n kromme antwoord krijg. Als je mensen niet wilt helpen wat doe je dan hier ;)

Hallo iedereen

Ik zal als eerste mezelf ff voorstellen ikben Ercan ben 17 jaar oud en ben al jaartje aan het trainen half jaartje echt serieus.
Ik fitness bij FitForFree maar zoals jullie weten is het niet echt super daar. Maar dat terzijde, mijn vraag was of iemand voor mij een trainingsschema zou kunnen samenstellen ? Echt goede zelf maak ik altijd rommelige en zou graag iemand anders schema willen gebruiken een tijdje. Ik train 4-5 dagen in een week rust natuurlijk ook wel anders groeien de spieren niet. En het eten moet ook goed zijn om de 2 uur maar ikgebruik sinds een week ook shakes gewoon ter ondersteuning van mijn voeding. Ik heb wel een groei geboekt maar is redelijk. En weten jullie ook echt goede supplementen geen creatine of iets anders maar gewoon kwa proteïne en eiwitten ,koolhydraten. Alvast bedankt mensen
Groetjes

Gast, je moet toch echt even je eigen schema in mekaar flansen. Er staat genoeg info op dit forum.

Wat jij hier vraagt is hetzelfde als dat ik aan mijn broertje vraag of hij mijn veters even wil strikken want ik maak er zelf een rommeltje van.

Bovendien is het individueel, wat werkt voor jou? En wat werkt niet voor jou? Wat voor mij werkt kan voor jou totaal niet werken.

Supplementen, op whey en creatine na, zijn compleet onnodig en geldverwoestend, koop voor dat geld maar lekker kwark of een stukje vis. Mmm!

Succes jongen!

Waar slaat dat op dan ? Ik kom hier voor hulp ? Ik heb natuurlijk zelf moeite gedaan wat denk je zelf maar ik heb begrepen dat je goed moet eten echt goed om de 2 uur eten vol met eiwitten koolhydraten maar su[pplementen als wieght gainer of shake is ook wel goed helpt gewoon met het eten. Ik snap niet waarom ik zo'n kromme antwoord krijg. Als je mensen niet wilt helpen wat doe je dan hier ;)

Als je moeite gedaan zou hebben zou er hier een resultaat staan waar wij op/aanmerkingen op kunnen hebben. Aangezien uit je post niet zoiets dergelijks blijkt, ga ik geen moeite voor je doen. Vergelijk het met het helpen bij huiswerk, niet met het overschrijven daarvan.

Ik geef je een eerste cryptische hint,

STICKY!

bereken simpelweg je dagelijkse hoeveelheid kcalorieën en probeer dit bereiken via voeding haal er desnoods een voedingstabel bij, tis een beetje rekenen.
verder probeer bij elke maaltijd 30 a 40 gram eiwitten op te nemen en ongeveer hetzelfde met koolhydraten en kwa supplementen raad ik alleen eiwitshakes, bcaa's (branched chain amino acids) en een vitaminesupplement de rest is allemaal geldverspilling.

succes!

Terug
Naar boven